• Ylvis

Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm Del 2

Här kommer fortsättningstråden....

Här samlas alla vi som lever "varannan-veckas liv" eller liknande och som vill lära känna lite nytt folk!

Kul att så många hittat tråden, och hoppas att ännu fler hittar hit! {#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm Del 2
  • Ylvis

Alias              namn           ort                           barn                       ålder

Wirre              Weronica       Ösmo (Nynäshamn)   Felizia, Linus Linnéa   4, 2, 2
    SWE maria      Maria             Tyresö                     Isak, Nora                 2, 2
    Ylvis                Ylva              Bromma                   Lova                         3
    Mintur09          Marie             Bromma                  Elinore                      5 månader
    Tricia               Anna             Åkersberga               Victor, Tilde              3, 1
    pappaihaninge  Andreas         Haninge                   Miranda , olivia          3 , 4
    Tindrisen         Jenny             Hässelby                 Tindra                       7
    sthlmstjejen     Elin                Märsta                    Ella, Milo, Frida         5,3,1
    daddy XL         Roger             Södertälje      Sebastian, Kevin, Alexander 7,5,3
    willezmamma   Pia                Södermalm              William                      2
    Cupido              Annie           Hägersten                Thea                          4 mån  
  • Ylvis

Va bra att ni var på mig att starta ny tråd, hade inte koll på att det var dags för det redan! När jag först slängde ut den för ett par månader sen, hade jag nog inte förväntat mig att så många skulle hitta den.. men som sagt, det är jätteskoj!

• Ylvis

Vad säger ni, ska vi försöka boka in picknick i början på maj kanske?? Då ska vi väl klara oss undan oväntade snöstormar o annat som kan dyka upp nu i april...

Kom med förslag!

• Mintur09

Schohoo, jag hittade hit Klart vi ska ha picknick. vore jätte kul nu när vädret börjar bli bättre 

Näe nu ropar Elli på mig.. go natt..

• Cupido

Jaaaaaaaaaa... vad mysigt med picknick. Jag åker iofs bort 7 maj och är borta ca 2 v så om inte annat får jag haka på nästa träff som blir :)

• Ylvis

Ja man får lust att hitta på lite saker nu när våren äntligen kommit! Lite ny energi efter den här vintern behövs ju verkligen.... Hoppas på ännu mer enerig efter min semesterresa som jag har nedräkning till, åker iväg en vecka på söndag, skönt!

• Cupido
    Ylvis skrev 2010-04-08 22:03:25 följande:
    Ja man får lust att hitta på lite saker nu när våren äntligen kommit! Lite ny energi efter den här vintern behövs ju verkligen.... Hoppas på ännu mer enerig efter min semesterresa som jag har nedräkning till, åker iväg en vecka på söndag, skönt!
    Det låter helt underbart... :) Hoppas du får en kanonvecka :)
  • daddy XL

konstigt nog så såg det ut som första delen gick o skriva i igen :s
    just nu så håller min bulldeg på jäsas så blir kanelbullar med mjölk i kväll o mysa tillsammans framför tvn :).
    och imorgon ska vi ut till farmor en stund o grilla :D.

och svar på det dom prata om i andra tråden så skulle jag kunna tänka att min blivande partner har 1 barn ev 2 men 5 barn känns Ganska långt bort hehe men man vet ju aldrig skulle jag träffa dröm tjejen och enda problemet är att hon har fler än 1 barn så skulle man väl lösa det på nått sätt antar jag...

• milla89

Jag bor inte i stockholm men i Uppsala trakterna. Kanske blir man inte utkastad för det? :-P
    Jag är har min son hela tiden förutom varannan helg. Sonen fyller 4 i juli.
    Jag får önska er alla en trevlig fredag kväll!

• Wirre

Är det någon mer än jag som är sugen på att gå ut och dansa??? Jag har starka funderingar på kvällen men jag måste kolla över ekonomin och se om den klarar av lite partaj. Känner att kroppen är i behov av att "shejka loss" {#lang_emotions_laughing}

Om det här att träffa någon med/utan barn. Jag träffade en kille med ett barn förut och vi hade inte samma veckor vilket blev att det alltid blev till att träffas med barn runt benen. Det vart väldigt mycket med 4 barn och det kändes mest jobbigt MEN nu kan det bero på att det inte var han som var "den rätta"
    Nu träffar jag en kille utan barn och det fungerar kanon. Han har inga problem med att jag har 3 barn och allt fungerar kanon. Det är tom så att vi diskuterat att om allt flyter på så skulle kanske fler barn inte vara en omöjlighet... Men som sagt den dan kommer längre fram (mycket längre fram)

Jag är helt klart på att träffas för en picknick. Kom med förslag på datum bara

Svar på tråden Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm Del 2