• azzag

Nalle Puh på vägg i pojkrum?

Jag tänkte måla Nalle Puh figurerna på min ofödda sons väggar i hans rum. Men nu funderar jag på om det är för mesigt och flickigt i ett pojkrum?

• Svar på tråden Nalle Puh på vägg i pojkrum?
  • azzag

Det var inte så jag menade. Tänkte om det kanske skulle vara något häftigare som typ bilar, med tanke på framtiden

• TheSucker

vi har en fondvägg med ljusblå bakdrund och alla nalle puh figurer på :) jätte fint o gulligt tycker jag, vår son är 1 nu idag och det känns fortfarande fint att ha den :)

• Vindfall

Det är ju bara att måla om sen om det känns för fjantigt.

Det största och mest spännande projektet någonsin...
  • 060810
    azzag skrev 2010-04-08 08:23:18 följande:
    Jag tänkte måla Nalle Puh figurerna på min ofödda sons väggar i hans rum. Men nu funderar jag på om det är för mesigt och flickigt i ett pojkrum?
    Jag har Nalle Puh inspiererat rum till min nu 2 årige son och han älskar Nalle Puh.
    Han har inte klagat, men nu börjar han intressera sig för Blixten McQueen så får kanske byta snart men han är ett stort fan av Nalle Puh med så vi får se.
  • mammasgullar

Jag tycker inte alls det är mesigt, Nalle puh är inga flickfigurer. Man kan ju aldrig veta vad barnen kommer att tycka om, och skulle han i värsta fall avsky nalle puh om ett par år får du väl måla om igen ?

• viseversa

Ja nalle Puh gör honom till bög helt klart!! Nej en med snopp mellan benen måste ju ha coola dinosarier och gärna lite vapen och spindelmannen. För han får ju inte bli en mes.

Obs ironi!!!
    Ts skärp dig lite. Innan ungen ens är född så placerar du honom i ett fack bara för att han råkar ha en snopp mellan benen!
  • carola1977

Det är ju en bebis som ska bo i rummet så de första åren är det väl viktigast att föräldrarna tycker att rummet är fint.

• Puchiko

Blir så irriterad på såna här inlägg.. måla king kong på väggen så att han blir en stenhård tuff kille

Svar på tråden Nalle Puh på vägg i pojkrum?