Nalle Puh på vägg i pojkrum?
Jag tänkte måla Nalle Puh figurerna på min ofödda sons väggar i hans rum. Men nu funderar jag på om det är för mesigt och flickigt i ett pojkrum?
Jag tänkte måla Nalle Puh figurerna på min ofödda sons väggar i hans rum. Men nu funderar jag på om det är för mesigt och flickigt i ett pojkrum?
Jag kan förstå tanken att man inte vill göra något som barnen växer ifrån men "flickigt"?? Vad är det för flickigt med Nalle Puh?
Vi har nalle puh och musse pigg på tavlor i sonens rum..
Tycker inte det är särskilt tjejigt.. Så Go for it!! :)
Jag tycker själv inte att det är fel. Men till saken hör att jag gärna skulle vilja ha en lillasyster till min son som idag är 3 år och nu är jag lite rädd för att folk ska reagera på att jag lever kvar i önskan om en dotter. Därför blir jag lite kluven.
Ska förtydliga att nu när jag vet att vi väntar en lillebror så är jag självklart jätteglad för det och vill inte för allt i världen byta bort min ofödda son
Men... igen.. vad är det för flickigt med Nalle Puh?
Pejgan: Inget tycker jag, men jag ville veta vad andra anser så att jag inte får en stämpel som besatt av en dotter nu när det inte blev så.
Skit i stämplar och vad folk tycker!
Min son älskar rosa och klär sig gärna i rosa saker och så men inte blir han bög eller nåt bara för det. Jag skiter i vad folk tycker, min son ska få ha på sig det han önskar även om han så bara är 2 år. Det är han som ska trivas i kläderna inte jag!
Så tycker du om Nalle Puh så ha Nalle Puh på väggen och skit i vad folk säger. De är nog bara avis på dig i så fall.
Jag hade inte sett dig som desperat efter en tjej för att du målar Nalle Puh på väggen!
Snällt att du säger mesigt och flickigt i samma andetag.
Nalle Puh kanske kan stå i en riktigt maskulin pose eller något?
nalle puh med gevär kanske?
Här kan du kanske få lite tips, TS: www.ltu.se/edu/course/G00/G0005A