Mens vid utebliven ägglossning....
Hejsan tjejer..
Jag undrar hur brukar eran mens vara när ni inte haft ägglossning?? Gör det mindre ont?? blöder ni mindre?? Tar det längre tid innan det kommer igång osv??
Tacksam för alla svar
Hejsan tjejer..
Jag undrar hur brukar eran mens vara när ni inte haft ägglossning?? Gör det mindre ont?? blöder ni mindre?? Tar det längre tid innan det kommer igång osv??
Tacksam för alla svar
Jag har ingen ägglossning och när jag får mens så har jag knappt någon värk alls. Det blöder mycket mer och längre nu än tidigare. Blöder ca 1 vecka nu mot 2-3dagar tidigare. Det tar även längre tid för mensen att "komma igång" Jag har flytningar i 2-3dagar innan det börjar blöda på riktigt.
Mensen kommer lite när den själv vill, nu senast tog det över 60dagar mellan menserna.
Hur är det för dej?
Jag brukar normalt ha massor med mensvärk och kanske rosa flytningar i 2 dagar men den här gången och ett par till har det varit så i ca 5 dagar och mindre ont...Jag har dock haft tur att få den ganska tätt ca 30-40 dagar mellan...Den längsta cykeln hitills har varit på 65 dagar sen har jag satt igång det emd provera...
Jag behöver fler som kan säga hur ni har det...
Det här har nog varit det värsta jag varit med om tror jag...Det började lugnt och fint och jag trodde på en "bra" mens om man nu kan ha det...Men sen fick jag sååå ont...Har legat dubbelvikt i soffan 2 dagar och gått på värktabletter som inte hjälper...=(
Så snälla skriv mer...