• M girl

Vi i Norrköping som ska ha barn under våren/sommaren 2010 DEL3

Här kan alla vi blivande mammor och pappor från Norrköping samlas och prata både barn och annat. Det skulle vara kul att träffa andra som kommer att vara föräldralediga och få barn under 2010. Häng på {#lang_emotions_flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 11:58
    Här är vår nya trådbebislista !
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51840317.html

• Svar på tråden Vi i Norrköping som ska ha barn under våren/sommaren 2010 DEL3
  • Ciissiii
    Morsan skrev 2010-08-24 17:06:42 följande:

Jag hoppar över promenaden imorgon. Men är det babycafe på öf samma tid på torsdag som idag? Glömde såklart ta en lapp idag med höstens tider.

Vi hoppar oxå promenaden imorrn, på torsdag är babycafet 9-12.
    ♥ Leia - 100225 ♥
  • Morsan
    Ciissiii skrev 2010-08-24 17:16:56 följande:
    Vi hoppar oxå promenaden imorrn, på torsdag är babycafet 9-12.
    Nej va synd, då får jag stryka mig där också. Omöjligt för mig att planera in något före 11 om dagarna :)
  • Morsan

Onsdag- Promenad (nån som har förslag på runda?) Oxelbergen kanske?
    EV M girl
    Ciissiii
    Jossi - Oxelbergen funkar, annars bjuder jag gärna på fika i Fyrby + promenad om man vill det. Finns både motionsspår och ett mysigt asfalterat promenadstråk. Annars kan vi ta det en annan gång. Man åker 2:ans spårvagn hit förresten, Fridvalla, sen är det ett par minuters gångväg hem till oss. Skulle solen våga sig fram kan vi ju fylla barnpoolen också.

Torsdag- ÖF (osäker på öppettiderna, återkommer om det)
    EV Mgirl
    Ciissiii
    Maywol
    Jossi

Fredag- Promenad och ev marknad i Vilbergen? (tips från jossi)
    EV M girl
    La changa (eventuellt)
    Ciissiii
    Ev.Maywol (kan efter lunch)
    AnLj - den som vill får gärna komma hom til oss då, vi bor i Vilbergen. Jag kan hela dagen. Jag kan stå för fikabröd ich kaffe/te.
    82Viola (går gärna på marknaden och fikar hos AnLj eller på kafet i Vilbergens centrum, bor också i Vilbergen  )
    Jossi - Vilbergen låter alldeles förträffligt. Glöm inte att köpa mina braiga haklappsponchos på marknaden.

• M girl

Onsdag- Promenad (nån som har förslag på runda?) Oxelbergen kanske?

Ciissiii
    Jossi - Oxelbergen funkar, annars bjuder jag gärna på fika i Fyrby + promenad om man vill det. Finns både motionsspår och ett mysigt asfalterat promenadstråk. Annars kan vi ta det en annan gång. Man åker 2:ans spårvagn hit förresten, Fridvalla, sen är det ett par minuters gångväg hem till oss. Skulle solen våga sig fram kan vi ju fylla barnpoolen också.

Torsdag- ÖF (osäker på öppettiderna, återkommer om det)
    EV Mgirl
    Ciissiii
    Maywol
    Jossi

Fredag- Promenad och ev marknad i Vilbergen? (tips från jossi)
    EV M girl
    La changa (eventuellt)
    Ciissiii
    Ev.Maywol (kan efter lunch)
    AnLj - den som vill får gärna komma hom til oss då, vi bor i Vilbergen. Jag kan hela dagen. Jag kan stå för fikabröd ich kaffe/te.
    82Viola (går gärna på marknaden och fikar hos AnLj eller på kafet i Vilbergens centrum, bor också i Vilbergen  )
    Jossi - Vilbergen låter alldeles förträffligt. Glöm inte att köpa mina braiga haklappsponchos på marknaden.

• AnLj

Ska vi säga fika hos mig kl. 13 på fredag? Och de som vill kan komma tidigare för att samla ihop oss för att gå på marknaden. Å de som inte kan komma tidigare kommer och fikar och tar en sväng på marknaden efteråt. Låter det vettigt?

Är någon allergisk mot något, som tänker komma? Menar födoämnesallergi. (Tänkte baka och det är dumt att baka något som ingen kan äta...) De enda djur vi har i nuläget är fiskar då dammråttorna är utrotade Skrattande

• Mirakel händer

Dagens siffror från BVC - vikt: 4860 g, längd: 56 cm  och huvudomfång 38.7 cm. Lina blev även godkänd av läkaren. Hon har på 15 dagar gått upp 710 g och växt 0,5 cm på längde och 1,2 cm om huvudet.

Kim 1995-03-13 & Lina 2010-06-27
  • Jossi
    AnLj skrev 2010-08-24 21:28:56 följande:
    Ska vi säga fika hos mig kl. 13 på fredag? Och de som vill kan komma tidigare för att samla ihop oss för att gå på marknaden. Å de som inte kan komma tidigare kommer och fikar och tar en sväng på marknaden efteråt. Låter det vettigt?

Är någon allergisk mot något, som tänker komma? Menar födoämnesallergi. (Tänkte baka och det är dumt att baka något som ingen kan äta...) De enda djur vi har i nuläget är fiskar då dammråttorna är utrotade Skrattande
    Funkar för mig. Men jag får nog inte med mig burkarna, inte alla iallafall. Får åka spårvagn o buss o det är lite besvärligt att kånka på. Tar med det som ryms under vagnen helt enkelt.
    Ingen allergi här, förutom ankägg, om du nu tänkte specialbeställa såna till baket alltså. Drömmer 

• Ciissiii
    AnLj skrev 2010-08-24 21:28:56 följande:

Funkar för mig oxå, har precis börjat med LCHF så inget fikabröd för mig Rynkar på näsan

Jag tänkte promenera till vilbergen så om nån är sugen på att göra oss sällskap är det bara o hojta till.
    ♥ Leia - 100225 ♥
  • AnLj
    Jossi skrev 2010-08-24 23:42:13 följande:
    Funkar för mig. Men jag får nog inte med mig burkarna, inte alla iallafall. Får åka spårvagn o buss o det är lite besvärligt att kånka på. Tar med det som ryms under vagnen helt enkelt.
    Ingen allergi här, förutom ankägg, om du nu tänkte specialbeställa såna till baket alltså. Drömmer 

Ankägg hoppar jag då! ;)
  • maywol
    Ciissiii skrev 2010-08-25 08:26:29 följande:
    Funkar för mig oxå, har precis börjat med LCHF så inget fikabröd för mig Rynkar på näsan

Jag tänkte promenera till vilbergen så om nån är sugen på att göra oss sällskap är det bara o hojta till.
    Jag kommer gärna på fredag och går gärna in till Vilbergen. Var ska vi mötas upp?
Svar på tråden Vi i Norrköping som ska ha barn under våren/sommaren 2010 DEL3