• Anonym (Rumpan)

Oj, ska göra en brazilian buttlift!!!

Äntligen har jag tagit mod till mig och bokat till hos en kirurg som utför brazilian buttlift, dvs fattransfers till rumpan.  Dvs, man gör fettsugningar på andra ställen på kroppen och sprutar in det i skinkorna!

Ska dit nästa vecka, är lite nervös, gillar INTE att visa upp mig.  Jag har en platt, ful rumpa, och min sk bananaroll, alltså, vecket under själva skinkorna, är fult och missbildat, jag har konstiga veck där.

Resten av mig är snyggt, jag har gjort en bröstförstoring förra året, jag har fettsugit mig förut så magen är perfekt och snygg.  Men....så vänder man på mig och jag ser ut som ett skogstroll.

Min enda rädsla är att jag har ju som sagt redan fettsugit mig, så jag är skraj att det kanske inte finns så mycket fett att samla ihop.  Kanske lite på låren då, eller så kan man typ moddelera om hela arschlet, typ suga ut hela skiten och sen spruta in det, snyggare fördelat.  Jaja, vi får se vad kirurgen säger.

Finns det någon annan hä som funderar på att göra något liknande?  FYI, jag bor i USA och ska göra det här i en klinik nära mig.  Det görs under lokalbedövning, är klart på typ 2 timmar och efter typ 2 veckor kan man träna och allt som vanligt igen.  Kostnad här, start ca 3500 dollar, det inkluderar fettsugningen.

• Svar på tråden Oj, ska göra en brazilian buttlift!!!
  • Jezamine

Ok.

Avstängd tills vidare
  • Mrs Moneybags

Oj! Du har gjort många ingrepp. Hur gammal är du?

Kommer du vara nöjd efter detta ingrepp tror du?
    Jag känner tyvärr inte till någon som har gjort Brazilian Butt lift, men man läser ju att kändisar gör sånt då och då.
    Själv har jag så att det räcker och blir över just på rump-fronten, men har lite fett på magen...
Svar på tråden Oj, ska göra en brazilian buttlift!!!