jag+chefen=sant
Inte klokt men måste skriva av mig...
Hon är så OTROLIGT vacker!!!! det finaste jag sett tror jag :) MIN CHEF!!!
Hon vet att jag är lesbisk och hon har själv ingen man, har aldrig haft och det sägs att hon är lesbisk via rykterna.. mer vet jag inte..
Men så fort jag ser denna kvinna pirrar det i magen, surrar i huvudet och tjuter i öronen, ungefär så... hon kommer på morgonen till mig, kan lägga en hand på min axel och frågar hur jag mår.. kan skratta tillsammans. Jag har haft det riktigt jobbigt i livet och hon har funnits där för mig som stöd. Men av någon anledning började jag få känslor för denna kvinna!
Idag hade vi lönesamtal, hon börjar med att säga att äntligen får jag träffa dig i lugn och ro efter om och men. Har sett fram emot det. jag svarar att det har jag med... så börjar vi prata och jag mitt PUCKO börjar småflörta.. men man måste ju våga chansa lite här i livet.. hon frågar mig, hur ska en bra chef vara.. jag svarar.. hon sitter ju här ;) lite sådant oskyldigt..
Sedan i slutet frågar hon om jag vill följa med på yoga på onsdagar, hon har varit på mig förrut ang det och jag har sagt att jag vet inte om jag hinner/kan. men nu har jag lovat att jag ska följa med på onsdag, LÄNGTAR!!!!
Sedan när jag ska gå så får jag världens bamsekram och hon säger att hon kommer sakna mig!! (hon slutar jobbet om en månad delvis..kommer jobba kvar 45%) men blir gaaaaalen!!
Hon rekommenderade mig att söka en tjänst på hennes nya ställe dessutom.. (verksamheterna sitter ihop där vi jobbar, alltså inom samma branch, men hon frågade om jag vill söka som planerare)
Så.. mina rådgivare och kärleksmakare... vad tror ni.. kärlek eller inte?
vad ska jag göra nu? vågar inet riktigt ta steget heller hela vägen....