• FoxxyFatAss

Taskigt! Annons

rightbackatyou skrev 2010-04-11 08:07:08 följande:
    Jag hade ett liv innan också, eller tror du på allvar att man föds vuxen? Ojojoj, vilka figurer det finns Däremot drabbar inte det honom på samma sätt som hans val drabbar mig och det kan kännas orättvist, jag vill inte ha någon börda HAN dragit på sig utan det man lämnat har man lämnat bakom sig. Han drar däremot tyvärr hem det barnet en annan fött och infekterar mitt hem och mitt liv men det barnet kommer sluta komma, även det barnet blir äldre. Synd bara att det kan gå så lååååååååååångsamt, men jag har semester varannan vecka så tiden delas upp lite så det inte blir så påträngande Sambon får "betala" genom att göra mer hemma osv (inte bara efter det första barnet utan även familjens ruljans) eftersom det annars hade blivit för ojämnt i uppoffringar i förhållandet.Hade jag tvingat honom att umgås med en vidrig person varannan vecka som bara är jobbig och krävande som skitnar ner och kostar pengar och engagemang och rumsyta så hade jag tackat genom att offra mig så gott jag kunde för att försöka ge tillbaka för att han är snäll och låter mig hållas så självklart har han högre ansvar att få allt att fungera och bli så jämnt som möjligt
    är du sjuk i huvudet eller???

jag bara undrar, om du hade haft ett barn sen tidigare och din sambo höll på så här, skulle du skydda ditt barn då? eller??
    hur fan tänker du?

barnet har ju knappast valt dig heller. hoppas du får tillbaka för allt ont någon dag!
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 08:18:09 följande:
    Så kan man nog se det om man vill, ja.Jag offrar mig - han får offra sig.Rätt enkel ekvation eller hur?
    driver du med oss eller??
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 08:21:46 följande:
    Nej, det är jag inte.Är du sjuk i huvudet, känner du dig ensam och vill ha någon att dela det med?Då får du leta på annat håll Jag har inga barn sedan tidigare, jag är ingen velepinne som skapar familjer och sedan raserar dem, det ligger inte i min natur att skapa barn och sedan fucka upp dem.Har aldirg påstått att barnet  "valt mig", men jag hoppas däremot att barnet "väljer bort mig" eftersom det kommer innebära att han kommer vara hemma heltid med sin mamma. *håller tummen*JAG får tillbaka för allt ont?Du, om karma finns så är det inte JAG som kommer drabba
    det verkar som om du är så sjukt bitter o svartsjuk på att din man redan har gjort allt vad det innebär att få sitt första barn, varför måste han straffas för det??

borde man inte vilja att ett barn alltid ska känna sig välkommen och trygg?

varför skaffar du barn med någon som redan har fuckat up en familj då?? kanske händer igen?
  • FoxxyFatAss
    Felicia78 skrev 2010-04-11 08:47:38 följande:
    jag har läst hela tråden nu o väljer nu att lämna den. Blir så sjukt ledsen av denna läsning o får försöka intala mig att en viss person här inne bara vill skapa bråk o få uppmärksamhet... För inte ett vettigt ord har kommit ifrån denna person under hela denna tråden. usch... Känns nästan som hon är psykisk sjuk. alla smilegubbar, skratt o skit över de mest bisarra sakerna...fy!
    jag förstår det!!

jag är bara så tacksam över att min son är älskad av min sambo, nu när man verkligen får se hur vissa tycker och tänker.
    är glad att han är en vettig och kärleksfull person!
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 09:06:42 följande:
    Jag är både kärleksfull och vettig Du är gulligt naiv som tror att man bara har en skepnad, du visar inte direkt dina bästa sidor härinne men jag förstår att även du säkert har bra sidor för det.Men det lär man sig med tid och erfarenhet så det kanske kommer även till dig
    jag bad inte om din åsikt eller kommentar på det jag skrev!
  • FoxxyFatAss
    Liselottang skrev 2010-04-11 09:13:59 följande:
    Jag tycker du borde vakna upp och se ditt eget ansvar i det här, som vuxen människa. Du har inte "drabbats" av din sambo och hans "unge". Du har VALT din sambo och därmed också valt hans barn, så ser verkligheten ut. 
    kunde inte sagt det bättre själv!
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 09:20:10 följande:
    Jag provar en gång till:T R O L I G E NSåg du ordet nu?Det är skillnad på män och kvinnor, det du tar upp är en annan diskussion så jag ser det som OT.Och nej, du behöver inte ifrågasätta, tänk efter först så kommer du nog på varför själv. Gör du INTE det så kommer inget gå in ändå efter diskussion så vi släpper det, tycker du inte? *retorisk fråga*Men kul för dig och din sambo att han inte värderar biologisk kärlek, bra för er om det fungerar
    vad är det för skillnad mellan män och kvinnor i den här situationen??
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 09:23:31 följande:
    Jag har varken VALT hans mamma, hans bil, hans jobb, hans kläder eller eventuella barn utan det har han eller någon annan gjort åt honom.Han har inte VALT mina syskon, mina intressen eller mina laster utan det har jag eller någon annan gjort och jag lägger ingen tyngd på hans axlar för det, varför skulle jag?Skulle vara för att hans last drabbar mig men det löser vi på annat sätt för att jämna ut det hela.
    vadå? du har valt din man/sambo, och HELA hans paket och alla tillbehör
    precis som han har valt dig med allt ditt och dina
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 09:27:25 följande:
    Skapa en tråd om det vettja om du inte redan vet
    jag frågar för att du skrev det??!

har killar lättare att ta till sina bonusbarn än tjejer? jag kan köpa det, men tycker att man ska tänka efter innan man ger sig in i en relation där det finns tidigare barn då jag tycker dom har rätt att känna sig älskade!
  • FoxxyFatAss
    rightbackatyou skrev 2010-04-11 10:15:35 följande:
    BUHU!!!Jag fick inte HELLER vara med!!! *uuuuuuuuäkkkk*(du skrev alla, häng inte mig för det)Ungen kunde väl köpa egna blommor om de nu stod så himla nära varann, eller finns det inga föräldrar till det barnet eller andra släktingar som kunde tänka sig att offra lite pengar på en liten stackars blomma för att rädda barnets självkänsla som enligt dig antagligen begravdes i samma stund som barnets namn inte stod med på en utav kransarna.Herregud, tro faan att separationsbarn inte mår bra när "vuxna" skapar problem som inte finns.
    du bidrar ju till att separationsbarn inte mår bra!!
Svar på tråden Taskigt! Annons