• Ananda shake

Taskigt! Annons

rightbackatyou skrev 2010-04-11 08:13:14 följande:
    Nej, han har inte "samma rätt", det gjorde hans föräldrar klart för honom genom att flytta ifrån varandra och dela upp umgänget.

Med det gemesamma barnet BOR han och är närvarande heltidsförälder med dagligt umgänge, den andra ungen kommer som ett bagage med bagage och gästar en vecka för att sedan åka hem till mamma med sitt bagage igen.

Det rummet som gapar tomt då han inte är hos oss kommer att användas till annat, har inte bestämt vad ännu men det blir nog dator och förvaringsrum till tråkiga saker, som pärmar, räkningar och annat livlöst, kartonger/förvaringsboxar med sånt som jag känner att jag inte vill ha stående i andra rum. Så det kommer till användning och kanske t.o.m tar baort känslan av "mitt" rum eftersom det inte ÄR hans rum eftersom huset är mitt och jag har bara varit snäll att låta han ha en säng därinne.
    du har grymma problem, sådana som du borde fan sterelisres vid födseln. hur vidrig kan man vara som person om man har det synsätt du har.  har du psykiska problem eller annan åkama så fattar jag men annars borde du låsas in.
Svar på tråden Taskigt! Annons