Inlägg från: rightbackatyou |Visa alla inlägg
  • rightbackatyou

Taskigt! Annons

Love3 skrev 2010-04-11 09:23:21 följande:
    värdera? Ja han älskar oss alla så ja han värderar OSS hans familj TS: Jag tror du har förstått att det är en självklarhet att syskonen ska stå med !Tack & hej
    Om barnet har sykon så kan man nämna det om man vill.
    Har barnet inga syskon utan bara halvsyskon så är det upp till den som sätter in annonsen hur man vill göra, ha med andras barn eller inte
  • rightbackatyou
    SaramedM skrev 2010-04-11 09:22:09 följande:
    Jag är väldigt nyfiken på varför man skaffar barn med en person som så tydlig visar att i ett läge mellan ny kärlek och barnen så är det kärleken som går först?
    Jag med.

Berätta om du träffar på någon som vet
  • rightbackatyou
    FoxxyFatAss skrev 2010-04-11 09:10:05 följande:
    jag bad inte om din åsikt eller kommentar på det jag skrev!
    Jag bad inte om att du skulle skriva det här, ändå gjorde du det?

Jahaaaaaaaaaa... det är ett diskussionsforum.
  • rightbackatyou
    FoxxyFatAss skrev 2010-04-11 09:25:05 följande:
    vad är det för skillnad mellan män och kvinnor i den här situationen??
    Skapa en tråd om det vettja om du inte redan vet
  • rightbackatyou
    FoxxyFatAss skrev 2010-04-11 09:29:52 följande:
    vadå? du har valt din man/sambo, och HELA hans paket och alla tillbehörprecis som han har valt dig med allt ditt och dina
    Det går bara inte in eller hur?
  • rightbackatyou
    Åsa A skrev 2010-04-11 09:41:28 följande:
    Håller med! det är inte direkt första gången hon skriver om sin STYVSON på detta viset och om hon tror att han inte märker vad hon tycker om honom så är hon tom dummare än toffeln hon valt att skaffa barn med.TS: jag tycker att det är självklart att alla barnets syskon ska vara med i födelseannonsen.
    HAN är tom dummare än toffeln du valt att skaffa barn med menar du nog
  • rightbackatyou
    Åsa A skrev 2010-04-11 09:41:28 följande:
    Håller med! det är inte direkt första gången hon skriver om sin STYVSON på detta viset och om hon tror att han inte märker vad hon tycker om honom så är hon tom dummare än toffeln hon valt att skaffa barn med.TS: jag tycker att det är självklart att alla barnets syskon ska vara med i födelseannonsen.
    OM det FINNS sykon vill säga så kan de nämnas om man vill det, helt klart.
  • rightbackatyou
    VixieB skrev 2010-04-11 09:57:33 följande:
    Herregud!!!
    Ja jag vet.

Och han är i mitt hem varannan vecka, FATTA jag är stark som klarar av det
  • rightbackatyou
    Åsa A skrev 2010-04-11 10:03:18 följande:
    Och du får inte in i din hjärna att nej, ett halvsyskon är inte ett helsyskon men  det är likförbannat ett syskon.
    Halvsyskon, helt riktigt.

Mer betoning på halv när det gäller sambons barn sedan inna, han är hos oss halvtid så det är halvt i dubbel bemärkelse.
  • rightbackatyou
    Åsa A skrev 2010-04-11 10:04:34 följande:
    Jag trodde du var en hon men då ber jag om ursäkt. Bra att homosexuella får adoptera nu för tin tycker jag.
    Oj, här behöver man vara tydlig.

HAN som i min sambos barn sedan innan.

Men bra att du visar när du inte hänger med, om man inte gör det lär man sig ingenting
Svar på tråden Taskigt! Annons