• den långa vägen

Inga spermier..

Linnea1986 skrev 2011-03-11 19:39:30 följande:
    Jag vet att de va i medicinskt syfte, men ja har dåligt självförtroende sen ja va mobbad, så ja tar åt mig även fast ja vet att ja inte ska.. Jag försöker gå ner i vikt, men inget händer.. Står still, eller går upp istället.. Jag vill inte ens se mig i spegeln för ja gillar inte hur ja ser ut..
    De värsta e att ja vet inte vad ja ska ställa för frågor, även fast ja kke har många.. De kändes inte alls som dom tog oss på allvar, när vi bokade tiden så va de för att träffa en läkare som kunde lite mer om Klinefelter syndrom, men den här kunde ju inget typ, de verkade inte ens som om han läst på att sambon hade de..
    Jag kommer ge läkaren en chans till, annars kommer jag be o få en annan..
    tråkigt att höra om det dåliga bemötandet =/
    Av våran erfarenhet har inte läkarna så mkt kunskap om olika genetiska avikelser, utan skickar en remiss till närmsta genetiska klinik där man får all information man behöver.
    Vi fick först en mkt kort förklaring på vårat egna sjukhus, sedan ett besök på Sahlgrenska för mer undersökning & lite mer information. Efter det besöket blev vi kallade till genetiska.
    Jag har tyckt att det varit ganska bra med de här olika stegen eftersom det är så mkt att ta in på en gång. Man hinner liksom landa mellan varje besök & blir mer mottaglig för informationen man får
Svar på tråden Inga spermier..