Inga spermier..
Tb1, sitter med min morgonpigga unge och surfar runt lite på olika trådar och hittade denna och skummade igenom lite, vill ni inte vänta med att genomgå donation så går det att vända sig till danmark, det är så vår dotter blev till.
Vi gneomgick två fulla ivf med icsi och fick väldigt dåliga resultat så läkarna rekomenderade iuid till oss istället och vi blev uppsatta i kön som då var 18-24 månader lång.
Inte så roligt när man sen 06 bara väntat på att uppfylla kraven för att få ställa sig i kö till ivf vilket blev 09 pga jag var så ung då var man tvungen att ha försökt själva visst länge trots att min man lämnade ett rätt kasst prov, så att stå i kö en gång till var inte alls lockade utan vi vände oss till cfc i köpenhamn där vi gick igenom fyra inseminationer, fyra utan hormon och sista med hormonbehandling (pergo+ovitrelle)
Det går även få ut från fk för behandling i danmark om den motsvarar den behandlingen man är berättigad till i sverige, vi har precis skickat in våran ansökan för att få tillbaka lite =)
många år med tårar, frustration och smärta, lär väl inte försvinna i första taget