• Tant Elin

Massai skor med rund sula, MBT, RYN

Jag är lite sugen på ett par massaiskor, finns bla MBT, RYN och sen tror jag Jobi har en variant också.

Någon som har erfarenet om dom är bra? "måste" man köpa MBT eller är RYN lika bra? MBT kostar ju runt 2500:- medans RYN är ungefär 1000:- billigare.

Är dyrt bäst, eller får man betala massor bara för märket?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 16:49
    RYN: www.eurosko.se/kategori/342/ryn.html

MBT: se.mbt.com/Default.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-11 09:58
    Finns ju också reebok easytone:
    www.teamsportia.se/produkter/walking/skor/reebok/reebok-easytone-reeinsp-bk-w/

• Svar på tråden Massai skor med rund sula, MBT, RYN
  • Tant Elin

är det verkligen ingen som har massaiskor??

• Tant Elin

börjar luta lite åt reebok easytone, sjukt mkt snyggare än MBT skor, men är dom ungefär lika bra?

• Ratu

Hej,

jag har ett par från Jobi, som jag tycker är sköna. De gör att man blir mer medveten om sin hållning, sedan är det svårt att säga hur mycket mer träning man får ut av att gå med de skorna jfr andra. De passar bra om man går på jämt underlag, då de inte har så mycket mönster på sulan och då sulan är hög så kan det nog finnas en risk för att man stiger snett om man går i skog eller liknande terräng.

Tyvärr är nackdelen att de inte är snygga, men ändå relativt diskreta i hel svart.

Blev lite sugen på Reebok skorna som du nämner ovan......

• lailer

Hej! 

Håller på och googlar på de olika skorna har tänkt köpa ett par! Är nyfiken på vilka/vilken sort/märke det blev och om du är/blev nöjd!?.. 

Svar på tråden Massai skor med rund sula, MBT, RYN