• fin

Tvillingpojkar 3-4 år till filminspelning!!

Network movies söker desperat efter ett blont tvillingpar på 3-4 år för att medverka i inspelningarna av Kommisarien och havet- filmserien! Inspelningarna pågår mellan 13 april och 13 maj och ersättning kommer betalas ut. Inspelningarna sker på Gotland. Barnen måste vara identiska tvillingar eftersom de i själva verket kommer spela samma pojke.
       Har du barn som stämmer in på detta hör SNARAST av dig till Josefin Alfredson på 0704-89 30 91.

• Svar på tråden Tvillingpojkar 3-4 år till filminspelning!!
  • Miraklet09

får man anonsera tjänster sådär här???
    bara en fråga {#lang_emotions_innocent}

Isabelle
  • fin

Hoppas det för jag är helt desperat och kunde inte längre komma på nåt sätt att snabbt nå ut till många föräldrar. Jag hoppas ingen tar illa upp!

Josefin
    castingansvarig

• BlommyNess12
    fin skrev 2010-04-09 17:49:31 följande:
    Hoppas det för jag är helt desperat och kunde inte längre komma på nåt sätt att snabbt nå ut till många föräldrar. Jag hoppas ingen tar illa upp!Josefincastingansvarig
    Nej det får man inte om man inte fått ok av redaktionen. Du får kontakta ansvariga för sidan och be om lov först.
  • fin

Det visste jag inte, så det ska jag göra. När man har försökt med allt man kan komma på för att hitta ett tvillingpar på lilla Gotland med 3 dagars varsel och producenten är på en som en hök, regissören har panik och man inte ser några andra alternativ längre, så blir man lätt lite desperat som rollbesättare. Jag hoppas att ni alla har överseende!

• uniMog
    Hej

Jag flyttar dig till "Efterlysning - media" istället.
    Lycka till med letandet.

/Moderator
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
Svar på tråden Tvillingpojkar 3-4 år till filminspelning!!