COOLA kläder till tjej-bebisar??? Finns det över huvud taget???
Satt och kollade igenom min sons garderob och blev så stolt för jag har lyckats få tag på så coola å snygga kläder till honom, han e en riktig hunk
JAg gillar inte pluttinuttiga bebiskläder med ljusblått å bilar och sådär, inte heller svarta/mörklblå kläder med actionman eller sån skit, utan jag vill att det ska va stilrent å snyggt helt enkelt. gulligt kan det va när dom är pyttesmå bäsar typ nåra månader men när dom blir lite äldre så gillar jag att göra min son till en snygging han e nu åtta månader
jaja till saken. vi sitter å planerar bebisverkstad här å ska snart sätta igång.... tänkte då att om vi får en tjej så gäller samma sak för henne jag tänker inte klä henne i vad som jag ser alla andra flickbebisar i, klänningar å strumpbyxor, blommor, barbie, bratz, lila, rosa och pluttinutt helt enkelt.
det e inte så svårt att hitta coola ovanliga kläder till en kille men till en tjej, det verkar ju helt omöjligt???
det som finns det är ju det som jag räknade upp här uppe och jag vill inte stoppa in min tjej i ett fack redan som bebis, jag vill att hon ska bli som hon är, inte bli stämplad redan som bebis att hon är tjej därför är hon pluttinuttig och gullig. men samtidigt vill jag inte klä henne i rena killkläder för jag vill att det ska synas att hon e en tjej också!!
så jag bara undrar finns det nåt märke nån affär eller nåt som över huvud taget säljer coola tjej kläder som inte är pluttinuttiga och gulliga??? har ALDRIG sett det därför är jag tacksam för information.......
tack tack!!!!