Decemberbebis 2010
Hej, jag hoppar glatt in här! Jag har BF antingen 18e december eller 23:e, beror på om man går efter äl eller mens :)
Hej, jag hoppar glatt in här! Jag har BF antingen 18e december eller 23:e, beror på om man går efter äl eller mens :)
hihi! :)

men vilka idioter ni träffar på, usch =( Jag har alltid extrem otur med vårdpersonal när det gäller saker som inte är vid graviditet. Då träffar jag bara på råpuckade praktarslen, men när det gäller graviditet har jag haft sååådan underbar tur! Har samma BM som förra graviditeten, hon är underbar! Min gamle läkare räknar jag med att ha. Min diabetesläkare jag träffade på diab.mott när jag var där i februari efter att jag fick min diabetes diagnostiserade kunde ingenting, visste ingenting och var helt värdelös, så det är nästan skönt att vara gravid igen bara för den sakens skull, så jag får samme diabetesläkare jag hade under förra graviditeten, som är tryggheten själv. Jag ÄLSKAR verkligen alla på spec-mvc!!!
(ok, förutom en av de kvinnliga läkarna som är riktigt riktigt dum i huvudet och har noll empati, men henne hoppas jag attjag slipper)
Men 8 ÄR tidigt!!!! Jag har ett läkarbesök nästa vecka 8.30 blöööö! Usch., Imorgon har jag 9.30, men nio brukar jag gå upp (eftersom knoddlingen min vaknar då, annars hade jag lätt sovit till 11, haha!) Alla är ju inte morgonpigga heller =) Du får gå hem till henne på kvällen när hon är trött och du pigg och räcka ut tungan ![]()