• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • ankan24

Marie W: haha jo det är ganska skrattretande men va fan. det är alltid lika kul att se det där "extra" strecket på stickan. och jag har några kvar som jag annars inte har användning för så då kan jag få mig ett litet extra glädjerus några fler gånger {#lang_emotions_wink}
    men självklart så finns det en liten oro som ligger och gnager i och med att man inte gått så lågnt än men man får försöka hoppas att allt går som det ska och ta vara på tiden som är. ingen ide att gräma sig i förskott för mycket tycker jag. då försvinner mycket av charmen känns det som. {#lang_emotions_smile}

• Ett två tre

Hej tjejer och grattis till pluss allihop!

Jag hoppar oxå gärna in här, plussade idag! BF 13 december på självaste Lucia. Jag har en två år gammal son men det är min tredje graviditet, fick mf i december-09.

Min man vet inte om att vi har plussat än och jag håller på att spricka här hemma. Men han fyller år på tisdag och jag har sån lust att ge honom en extra present då Är det elakt att inte säga nåt med en gång?

☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Frida Norrman
    ankan24 skrev 2010-04-11 16:41:35 följande:
    hallå där!  jag plussade nu i tisdags och har nu gått 4+5 så jag har bf den 13 dec :) första barnet men andra graviditeten då andra avslutades med abort pga rådande förhållanden men nu stämmer allt så den här är mer än välkommen :)
    Jag plusade i onsdags och är oxå beräknad 13 december :)
    Är också min andra graviditet då jag fick missfall 18 januari i år då jag var i v.8 så nu är jag gravid igen och håller alla fingrar och tår att det ska gå hela vägen denna gång :)
  • ankan24

mathea: grattis till er! klart att du ska spara det ett par dagar. gjorde jag oxå men det var iofs mest för att jag trodde att jag inbillade mig haha. {#lang_emotions_laughing}

• ankan24
    Frida Norrman skrev 2010-04-11 20:54:59 följande:
    Jag plusade i onsdags och är oxå beräknad 13 december :)Är också min andra graviditet då jag fick missfall 18 januari i år då jag var i v.8 så nu är jag gravid igen och håller alla fingrar och tår att det ska gå hela vägen denna gång :)
    grattis till dej oxå! blir bara fler och fler här. riktigt roligt. tråkigt med mf dock. hoppas det går bättre denna gång. för både dig och övriga här som drabbats.

har du börjat få några känningar än då?{#lang_emotions_undecided}
  • Ett två tre
    ankan24 skrev 2010-04-11 20:55:22 följande:
    mathea: grattis till er! klart att du ska spara det ett par dagar. gjorde jag oxå men det var iofs mest för att jag trodde att jag inbillade mig haha.
    Tack!

Vi har hunnit prata mycket genom alla försök hur vi ska göra när vi ska testa och han har sagt att han vill vara hemma då och få veta samtidigt med mig. Men jag gör ett undantag eftersom han fyller på tisdag, jag tror knappast han blir arg

Nu ska jag bara klura ut nåt roligt paket Påskägg med positiva grav.tester är en tanke, var ju trots allt påskägget som var det magiska

Annars bara ett litet paket med nån bebisgrej och ett test.

Nån som har nån annan rolig idé?

Lägga en bulle i ugnen funkar inte, den hade han inte fattat
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • ankan24

mathea: en t-shirt med "världens bästa pappa" kanske.
    tänkte göra så när jag berättar för mamma om ett par veckor fast med mormor då förstås sen får dom dra sina egna slutsatser {#lang_emotions_laughing}

• ÄlskadeGryn

Hej tjejer och grattis allihopa. Hänger gärna på jag med
    Har en dotter som är född i jan 08 och har nu bf 9 dec..
    Känner mig faktiskt riktigt gravid med molvärk, ömma bröst och extremt trött till och från. Vad kul med en tråd där vi alla ska ha så nära varann  

• Mor78

Hej hopp!!

Jag plusssade igår....oplanerat, men välkommet...
    Vi har 4 barn innan......vet inte exakt när 5 väntas, men gissar på början/mitten av dec...

Känns väldigt overkligt, samtidigt som spännande förstås!
    Hur exakta är clearblue veckoindikator, någon som vet?

Hej så länge!!

• ÄlskadeGryn

Förresten.. nån som vet hur man gör för att länka en bf lista till tråden? Kunde va kul att skriva in oss allihopa så man får bättre koll vem som ska ha när..

Svar på tråden Decemberbebis 2010