• Anonym

Runka

testa chatroulette, där kan du runka inför tjejer.

• Anonym

Ja, fast inte vem som helst, det ska ju vara någon som jag är atraherad av.

Jag tänder tex inte på att se en runkande kuk i närbild. Skulle inte tända på att titta på runkande män i cam tex.

Men när mannen man sexar med ligger naken brevid en i sängen och lagom långsamt runkar sig samtidigt som han ger mig en erotisk blick, det är ju inte fel.

• Anonym

Nej, verkligen INTE. Det ser bara dumt och fjantigt ut!

• Anonym

Japp, det är det som gör mig mest kåt i hela världen!! Nästan det enda jag porrsurfar efter och jag har övertalat alla mina killar genom tiderna att ha det som ett stående inslag i vårt sexliv.

• Anonym
    NUU skrev 2010-04-12 10:20:38 följande:
    Säg till nästa gång du blir sugen... ;)
    Haha jasså? Varför då?
  • Anonym

Inte ofta men ibland så onanerar vi tillsammans, vi brukar göra så att hon liiger ned och kör med en dildo, jag står på knä melllan hennes ben,och runkar sen när jag kommer så sprutar jag över hennes fitta och mage. som sagt inte ofta men händer ibland och vi tycker det är jättemysigt...brukar även bli lite följande aktiviteter...........

• Anonym

Får jag låna tråden lite och ställa en fråga? Ni killar som vill att tjejer ska se på, varför? Vad är drömscenariet liksom? t.ex NUU? Vad hoppas du på?

• Anonym
    Anonym (Vill se) skrev 2010-04-13 11:54:49 följande:
    Jag skulle älska det - men min man vägrar! Har bett om det flera gånger å han tycker det är för pinsamt, tyvärr!!
    min med..tråkmåns...
  • Anonym
    NUU skrev 2010-04-13 20:11:06 följande:
    skulle du kunna tänka dig att titta på någon annan än din man?
    Har faktiskt ganska nyligen gjort det!
    Häftigt!!
  • Anonym

Nej verkligen inte, tycker det är väldigt avtändade att se en kille runka.

• Anonym

Fy fan, nej nej och åter nej. Ser skitfånigt ut.

• Anonym
    Anonym (Fia) skrev 2010-05-24 19:15:24 följande:
    Jag tror överlag att män går igång (MYCKET MER) på att se onanerande tjejer än vad tjejer gör på motsvarande män. På samma sätt som tjejer inte tycker att [främmande] nakna män är lika fina och upphetsande som män tycker att nakna kvinnor är. Det är jättevanligt att killar spontant erbjuder tjejer att visa upp sig i cam. Typ "vill du se min kuk". Jag och mina väninnor har varit med om det så himla många gånger på nätet. Ingen av oss är ett dugg intresserade av att se sånt.
    Absolut, var ligger det sexiga med en bananformad karl som hysteriskt drar i den liksom??? Och inte fan är det någon som tycker en blottare är sexig, spelar ingen roll om runkaren är den egna gubben men sexigt är det ej.
Svar på tråden Runka