• Smulan1973

    AC:s nya hemsida

    Jag satt nu framför datorn och såg nedräkningen på AC:s hemsida. (Den nya skulle ju komma igång nu kl. 09:00.)

    Nedräkningen kom till 3, 2, 1 sen stod det now. Ingenting funkade i alla fall så jag tryckte på uppdateringsknappen och vad händer. Jo, nu står det i stället 1 hour, 59 minutes, 50 seconds.

    Vilken besvikelse. Jag som hade sett fram emot att få se det. Men, men, man kan inte få allt här i världen.

  • Svar på tråden AC:s nya hemsida
  • Ethi

    Åh, det förklarar saken! Jag gick in några minuter över nio och förväntade mig också att få se den (eller tja, se och se... Jag har sett den hela helgen eftersom jag jobbat arslet av mig med vår lokalavdelnings sida men det är ju skillnad när det är "på riktigt" ) och blev förvånad över att se att de beräknat att lansera den klockan 11 av alla tider! Man brukar ju ha nio eller tolv liksom... Men de har väl stött på problem och beräknar att de måste ha ett par timmar till på sig skulle jag tro. MYCKET har i alla fall hänt på den under helgen så det ska bli spännande att se det färdiga resultatet

  • skogstjejen19

    ÅÅÅ jag som ställt klockan för att gå upp och titta på sidan hahaha.
    Ne inte riktigt men jag kollade upp på klockan och såg att nej AC sidan öppnade för 40 minuter sedan, upp och klä på sig och kolla sidan, för att mötas av besvikelse...... Men det ger mig tillfälle att gå ut och njuta av solen en stund.

  • Linnis

    Hahaha - satt också och väntade. Lite snopet var det allt. Är man adoptions-besatt eller vad är det som händer med mitt liv? Första gången jag suttit framför skärmen och väntat på en uppdatering av en hemsida {#lang_emotions_laughing}

  • skogstjejen19
    Linnis skrev 2010-04-12 09:41:01 följande:
    Hahaha - satt också och väntade. Lite snopet var det allt. Är man adoptions-besatt eller vad är det som händer med mitt liv? Första gången jag suttit framför skärmen och väntat på en uppdatering av en hemsida 
    Haha inte första gången man sitter klistrad vad deras sida och väntar, varje månad vid listuppdateringarn, sitter/satt jag som klistrad jag kommer säkert fortsätta med de "sjuka" beteendet länge till
  • Biene

    Har de bytt hemsideadress eller? Jag får bara upp en tom sida med texten "internal server error"....


    Crazy enough to have fun all the time
  • Zabka
    Ethi skrev 2010-04-12 12:02:40 följande:
    Men kolla det fungerar ju helt plötsligt! Nej, det är samma adress: www.adoptionscentrum.se Vad kul!
    Jag lyckas dock inte logga in med mitt gamla lösenord. Någon mer som har samma problem?
Svar på tråden AC:s nya hemsida