• Smulan1973

AC:s nya hemsida

Jag satt nu framför datorn och såg nedräkningen på AC:s hemsida. (Den nya skulle ju komma igång nu kl. 09:00.)

Nedräkningen kom till 3, 2, 1 sen stod det now. Ingenting funkade i alla fall så jag tryckte på uppdateringsknappen och vad händer. Jo, nu står det i stället 1 hour, 59 minutes, 50 seconds.

Vilken besvikelse. Jag som hade sett fram emot att få se det. Men, men, man kan inte få allt här i världen.

• Svar på tråden AC:s nya hemsida
  • Snoopy1974

Men jag klarar inte att logga in
    Och jag vet inget om nåt användarnamn... *suck*

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Ethi

Det kommer säkert! Det är samma för mig, mitt vanliga fungerar inte utan bara det temporära. Kolla in lokalavdelningarnas sidor istället

• miaskell

Jag kan inte heller logga in. Vilket användarnamn ska man ange när man ska skicka efter lösenordet? Man har ju bara haft ett nummer till hemsidan tidigigare. Och vad är det för medlemsnummer man ska använda, nytt eller gammalt? Eller är det medlemsnummer som finns på ens adoptionsmapp?

Förvirrande inloggning.

• Minniemus

Ni loggar in med medlemsnummer o personnummer. Personnummer=lösenord alltså.

• Maisie

Har någon mer än ett medlemsnummer? Jag använde det på adoptionsmappen för något annat nummer har jag inte.  

Det ser rätt så bra ut på sidan och jag gillar att man kan se sitt eget ärende men en sak saknar jag: Var är LID listan? Jag vill se nu när vi står först på listan!
  • Maisie

Gå in på "Min sida" så finns de i Menyn till vänster. 

• Solvår H
    Maisie skrev 2010-04-12 16:11:41 följande:
    Gå in på "Min sida" så finns de i Menyn till vänster. 
    Tack!
  • vem vet

Det verkar som att de lagt ihop kölistorna för par och singlar? Hur ska man nu veta hur man som par ligger till i köerna?

• skogstjejen19
    vem vet skrev 2010-04-12 16:57:03 följande:
    Det verkar som att de lagt ihop kölistorna för par och singlar? Hur ska man nu veta hur man som par ligger till i köerna?
    Ja visst verkar det så.......
Svar på tråden AC:s nya hemsida