• Emmiii

Gravida i Västra Frölunda / Göteborg?

Hej! :) Några fler som är Gravida i frölunda / Göteborg, Som vill följas åt och prata?
    Är i Vecka 6 ( 5+0 )

• Svar på tråden Gravida i Västra Frölunda / Göteborg?
  • Emmiii

Välkommen! :) Okej nej det var inte så långt ifrån :)

• Emmiii

Menar inte bara Frölunda, Självklart Runt om i Göteborg med!

• Emmiii

Hej Vad kul att flera hoppar på tråden! :) 

• Emmiii

Välkommen! :) och grattis! Vill tipsa om Trädet (Mvc) här i frölunda, super goa där! =)

• Emmiii

Den ligger vid frölunda kyrka :) vet inte om de e den adressen, är dålig på de hehe

• Emmiii

Jo bra, förutom illamående på morgonen, ni då :) 

• Emmiii

Välkommen! =) Grattis till graviditeten, Bor med i tynnered, Okej, själv går jag vid pianogatan (trädet) jätte bra ställe, ja illamåendet kommer när man minst anar det, mitt dök upp för en vecka sen..

• Emmiii

Hej! :) Grattis till graviditeten & välkommen :) hehe hon kanske kännde på sig att hon skulle få ett till barnbarn :) Okej är det den som ligger på frölunda torg? Min bm berättade att jag måste åka till Östra sjukhuset för att göra ultraljuden, har ni det på Frölunda Mvc eller är det östra som gäller för er också? 

För mig och min sambo är det första barnet, känns både skrämmande och roligt :) Har själv inte berättat för många, 3 stycken, känner att jag vill vänta tills efter vecka 12 då jag har haft missfall innan. 
  • Emmiii

Aha okej, tack :) oj okej ja då är det ju inte så lätt att dölja, vill själv att min mage ska komma nu hehe, syns bara litegran, men det kommer nog så småning om.

Ja jag håller med dig förlossningen känns skrämmande, men som sagt det kommer nog gå bra för oss båda.
  • Emmiii

Asså brännde dom ner den? Jag har bara bott här i frölunda lite mer än ett halvår. & Det har redan hänt mycket här. Skottlossning & rånar willys..

Inskrivning för mig i morgon då & ta alla prover, Ska bli spännande att få lite mer info & kanske boka ultraljud :)
Svar på tråden Gravida i Västra Frölunda / Göteborg?