Gravida i Västra Frölunda / Göteborg?
Hej! :) Några fler som är Gravida i frölunda / Göteborg, Som vill följas åt och prata?
Är i Vecka 6 ( 5+0 )
Hej! :) Några fler som är Gravida i frölunda / Göteborg, Som vill följas åt och prata?
Är i Vecka 6 ( 5+0 )
Välkommen! :) Okej nej det var inte så långt ifrån :)
Menar inte bara Frölunda, Självklart Runt om i Göteborg med!
Hej Vad kul att flera hoppar på tråden! :)
Välkommen! :) och grattis! Vill tipsa om Trädet (Mvc) här i frölunda, super goa där! =)
Den ligger vid frölunda kyrka :) vet inte om de e den adressen, är dålig på de hehe
Jo bra, förutom illamående på morgonen, ni då :)
Välkommen! =) Grattis till graviditeten, Bor med i tynnered, Okej, själv går jag vid pianogatan (trädet) jätte bra ställe, ja illamåendet kommer när man minst anar det, mitt dök upp för en vecka sen..
Hej! :) Grattis till graviditeten & välkommen :) hehe hon kanske kännde på sig att hon skulle få ett till barnbarn :) Okej är det den som ligger på frölunda torg? Min bm berättade att jag måste åka till Östra sjukhuset för att göra ultraljuden, har ni det på Frölunda Mvc eller är det östra som gäller för er också?
Aha okej, tack :) oj okej ja då är det ju inte så lätt att dölja, vill själv att min mage ska komma nu hehe, syns bara litegran, men det kommer nog så småning om.
Asså brännde dom ner den? Jag har bara bott här i frölunda lite mer än ett halvår. & Det har redan hänt mycket här. Skottlossning & rånar willys..