Du som har adopterat. Är du och ditt/dina barn lika varann?
Jag har hört att likheterna inte alltid har med biologin att göra. Rent utseendemässigt kanske men inte på andra plan.
Så är du och ditt/dina adopterade barn lika varann?
Jag har hört att likheterna inte alltid har med biologin att göra. Rent utseendemässigt kanske men inte på andra plan.
Så är du och ditt/dina adopterade barn lika varann?
Men nu har du nog glömt något viktigt... Omröstningsalternativen??
:P hur hittar du alla mina trådar? Spelar ingen roll hur undangömda dom är :P:P:P
Det är ingen omröstningstråd.
Jag har inte adopterat men min svärfar är adopterad och han får alltid höra hur lik han är sin far, även till utseendet. Visst, ansiktsdragen är ju olika men de rör sig så lika att folk ändå tycker de är kopior av varandra. Och även till personlighet och röst är de intill förvilling lika.
Vi har adopterat och vår son är jättelik sin pappa, men båda är ju från Asien så det kanske inte är så konstigt. Men däremot så är sonen väldigt lik mig i sin personlighet.
Vår darling är lik oss i personligheten, har samma galna humor. Och jag har fått kommentar om att han är lik mig till utseendet. Väldans smickrande, eftersom han är vansinnigt söt.
Jag har fått höra att sonen är lik mig.
Båda mina föräldrar har sagt att min dotter är exakt som jag var i hennes ålder. Vet inte det beror på fantastisk matchning eller att jag redan påverkat henne så mycket. Kul är det i alla fall! :)
Vår första son är adopterad och andra är 'hemmagjord'. Den lille är bara bebis visserligen, men jag tycker han skrattar precis lik störrebror. Lillebror kommer att härma störrebror jättemycket, tror jag.
Vår 4-årige son är född i Asien och maken är en "stor blond viking". Ändå händer det rätt ofta att folk fnissar till när de träffar de två tillsammans, speciellt om de inte sett sonen på ett tag. Sen utbrister de att "de två är såååå lika och att sonen är en minikopia av maken".