• Bonanza

Flickor som har pojkkläder / Pojkar som har flickkläder

Eftersom kläder inte har något med kön att göra (var är sambandet snippa - klänning?) köper jag de kläder jag tycker är snygga åt mina barn. 95% av alla kläder köper vi på tjejavdelningen, trots att vi har både en son och en dotter.

• Bonanza
    Veladis skrev 2010-04-14 21:49:17 följande:
    Varken sonen eller dottern gillar boxervarianten dock. Han vill ha sådana där tighta. Problemet med trosor är dock att om de är så tighta som han vill a dem runt rumpanså får snoppen inte riktigt plats. Vi har försökt, vore ju enkelt om han kunde ärva trosorna med, man han tycker inte att de är bekväma.
    Aha!

Apropå trosor så var vi med om en sjuk sak. Jag köpte vad jag trodde var vanliga boxertrosor på lindex. När jag satte på dem på dottern visade det sig att det var såna som gick upp lite och visade halva skinkan. De är hemska!
  • Bonanza
    Veladis skrev 2010-04-14 22:03:45 följande:
    Meh? Finns det alltså sådana för småbarn? "Boxerstring" eller vaddå?
    Ja, eller vad det nu kan heta. De gick liksom inte in i rumpan, men satt så att de visade halva skinkorna. De var en storlek för stora, så det var verkligen menat att visa upp skinkorna. Rysliga!
  • Bonanza
    BlommyNess12 skrev 2010-04-14 22:32:25 följande:
    För jag antar att det är typ såna här du menar? Och det är hotpants. Finns de som visar i princip hela skinkorna också.
    Precis såna! *ryser*
Svar på tråden Flickor som har pojkkläder / Pojkar som har flickkläder