Inlägg från: Terabyte |Visa alla inlägg
  • Terabyte

Flickor som har pojkkläder / Pojkar som har flickkläder

Min syrra köppte pojk boxershort i storlek 150cm hon var då typ 10 år men t.ex. en flicka i pojk kläder är ok men en pojke i en rosa unicorn tröja med glitter och rosa leggings nää inte sånt för en pojke.

Men flickor passar t.o.m. bra i pojkkläder och har mååååånga olika varianter av t.ex. trosor för flickor finns i alla slags mönster och stilar och modeller osv.... men pojkar, så jeans och t-skjorta typ, underkläderna brief eller boxers skulle önska mera att välja mellan bland pojk kläder vi pojkar vill också visa upp oss och bara stiliga bland tjejer nog finns det ju men inte lika mycket som för flickor

• Terabyte
    Natosh skrev 2010-04-15 15:20:51 följande:

Hade som påskmission att berika barnens garderober och det var dom vanliga HM, Kappahl osv som jag besökte. Mina iaktagelser:

Försökte hitta byxor till dott, på tjejavdelningen. Tajta stretchjeans i stuprörsmodell till min tvååring? Don't think so. Lite lediga varianter, men bara i ljusrosa, chockrosa, ceriserosa, mörkrosa och rosarosa. Jag har inget emot rosa. Men nu har hon redan rosa mjukisbyxor i flera upplagor. Sen alla dessa trekvartsbyxor när man tror sig ha hittat något lite löst, ja då var det till för sexåringar Över till pojkavdelningen. Mörkgrönt, militärgrönt, marinblått och svartblått. Man blir ju självmordbenägen hallå det är våår! Lively up yourself!

Lillebror ärver det som överlevt, och det går så bra så. I hans storlek finns det dessutom ganska mycket gladgrönt, vilket jag tycker är uppfriskande att vila ögonen på

Min syrra ärvde mina pojk jeans och hadde dem i skolan hon blev lite smått retad för det. Jag hadde en gång en tröja i skolan så såg att en flicka hadde en likadan tröja vem hadde "rätt" tröja jag sku minnas att jag köppte den från pojk avdelningen men på flickan passade den tröjan helt bra :)
  • Terabyte
    Hejjhej skrev 2019-07-14 08:59:14 följande:

Varför svarar du i en 9 år gammal tråd?

Nån ka ske läser den ännu
Svar på tråden Flickor som har pojkkläder / Pojkar som har flickkläder