Ska klänningen användas hemma eller för att ha på dagis?Jag har ingen son men jag vet inte om jag skulle låta min son gå i pippklänning till dagis med risk för att bli mobbad.
Jag har då aldrig hört att någons son har blivit mobbad av att ha klänning på dagis..
DETTA är så jäkla sorgligt! Har inte föräldrarna till dessa barn mer fantasi??www.designboom.com/weblog/read.php?TOPIC_PK=2...Eller är det så här ni tycker att det ska vara? Så man ser direkt vad det är för kön på barnet?Varför är det så viktigt??Idag hade Valter ett par bruna plyschbyxor och en po.p-tröja med skogsmotiv (i olika gröna nyanser, lite blått, turkost, och lite orange och råda detaljer) väldigt unisex i mitt tycke, kanske tom "pojkig" om man nu måste kategorisera den.Ändå blev han kallad "flickan" av alla mammor på öf.Fattar inte varför?? Såg de kanske hans rosa jacka när vi kom dit eller är det för att han har långt lockigt hår?Jag tycker inte att det spelar nån roll egentligen men undrar bara hur folk gör när de kategoriserar barn sådär, vad baserar det sitt antagande på?
har jag skrivit fjolla,jävla liv, eller det andra till er personligen?Nej absolut inte, så sluta använda liknelser där de inte passar in.Det var min personlig åsikt om diskussionsämnet.