Pojke vill ha en klänning
SJÄLVKLART!
Valter gillar klänning och brukar ofta dra på sig diverse prinsessklänningar och älvklänningar vi har här och han har även en klänning som han brukar ha till vardags, den är ljusgrå med mörkgrå fyrklöver, långärmad rak modell som en tröja fast knälång, till det brukar han ha plyschbyxor. (så hade tjejerna också, det är det absolut mest praktiska att ha under overallen, ingen glipa)
I nästa klädlåda med kläder efter tjejerna är det ännu fler klänningar i alla möjliga färger. Han kommer att få ha de som är i den modellen.
Nu känner jag att jag faktiskt HAR en gräns... är det allför volangigt och spets och svammel så kommer jag nog inte ta fram dem men är de i "tröjmodell" så tar jag absolut fram dem. Får tillräckligt många kommentarer för dem!
Har dock varit rätt skeptisk mot såna klänningar till tjejerna också så särskilt mycket sånt finns inte. Några "finklänningar" bara som använts typ till jul och sånt.
Valter brukar ha mycket "tjejiga" kläder, han har bl.a. en knallrosa vindfleecejacka nu (INTE ärvd efter tjejerna utan helt ny, inköpt enkom till Valter!)