Inlägg från: Molly77 |Visa alla inlägg
  • Molly77

spjälsängsskydd känns ju nästan helt onödigt...

har man egentligen någon användning av det??
    nu är min lilla 8 månader o styr runt för fullt i sängen . hon drar ju bara ner skyddet på sidorna hela tiden o sen slår hon i huvudet i spjälorna. de är ju värdelösa.
    vad är dom till för kan man undra.
    de borde vara gjort av någon hårt med något mjukt runt om. annars trycker dom ju ner det hela tiden.
    vi tog bort det nu.
    vad har ni för skydd? funkar dom? man skulle gärna vilja ha nått kuddaktigt runt om som de inte kan trycka ned så lätt o som verkligen skyddar.
    nä, jag fattar inte vad dom är till för....
    har någon tips på hur man kan göra?

• Svar på tråden spjälsängsskydd känns ju nästan helt onödigt...
  • Molly77

rätt start? vad är det?
    jag köpte i ullared så det är ju säkert inte det bästa. men jag ha kollat på andra oxå.. o de är ju inte speciellt bra heller.
    för hårda ska de ju inte va förstås, det förstår jag. men liiite bättre borde man ju kunna göra dom, o tjockare, om inte annat.

• Molly77

hahhahaha, gud vad dom kan de där små. ja min lilla drar det över huvudet på nått konstigt sätt. inte att det blir farligt eller så. men det styr ju endel i sängen kan man säg :)
    hon får benen o armar i spälerna trots skyddet. hon trycker ju bara ned det. superlätt:)
    ja, vi får se om det åker av eller inte. o napparna har åkt på golvet även fast det är på.
    man har ju ett ANTAL nappar liggandes vid sängen.
    konstigt hur en jäkla napp kan försvinna så där när de ligger o sover :)
    man letar o letar när de tappat den.. men hittar ändå ingen ;)

• Molly77

ja, hon röjer gärnet. så jag tror inte jag lägger flera hundra för o köpa ett på babyproffsen. antar att de kostar en del där ?
    kör med det jag har ett tag till o ser vad som händer.
    man skulle ha ett som täckte ända upp. då skulle hon inte kunna trycka ner det...än iallafall :) hon står inte upp i sängen själv än.

• Molly77

precis vad jag har tänkt. resesängen är ju det ultimata egentligen :)

• Molly77

jaha. ush tycker det är nått farligt med allt snart ju...

• Molly77

ja det är livsfarligt med allt. blir så trött..

Svar på tråden spjälsängsskydd känns ju nästan helt onödigt...