• Kickans mamma

Fotolabo.se

Ngn som beställt därifrån var ni nöjdamed kvalitenpåbilderna? Är lite sugen på att göra derasfotobok.

• Svar på tråden Fotolabo.se
  • Pockadockan

Jag har inte beställt någon fotobok. Men foton har jag beställt och dom blev jag nöjd med.

• Kickans mamma

får vällprova oframkalla några bilder för att se kvaliten

• Sammet

Jag gillar att man kan få matta bilder därifrån men vet inget om fotoboken.

• Kickans mamma

FrökenW har du gjort önskefotos bok

• Kickans mamma

oh va många olikadet fanns nu blir det ju svårt synd bara att jag skickade iväg 300 bilder för vanlig framkallning i fredags....

• Pockadockan

jaa. boken blev bra. men det är ingen riktig framsida utan det blir en bild på framsidan också. Det kan vara bra att tänka på... men den blev fin

• Pockadockan

ja, men det är genomskinlig pärm. jag trodde det skulle vara svart pärm runtom, men det var bara svart på baksidan.

• Lilla

Jag framkallade bilder hos Fotolabo för några år sen och de blev verkligen inte bra i färger osv. Vet inte hur de är nu, men jag lämnar in mina bilder till andra fotolabb.

• Trynträ

Jag tycker Fotolabo funkar bra. Beställer allltid från dem. Fotoboken har jag dock inte provat.

• anette79

Laddade ner programet igår för att eventullet göra en fotobok. Det verkar ju jättekul att göra en egen fotobok

• Zooooo

Har oxå testat Önskefoto... Helt ok tycker jag..
    Vill nu testa fotolabo, deras upplägg på fotobok verkar mycket trevligare/ roligare.
    Någon som vet kvaliten på deras böcker...

Svar på tråden Fotolabo.se