Fotolabo.se
Ngn som beställt därifrån var ni nöjdamed kvalitenpåbilderna? Är lite sugen på att göra derasfotobok.
Ngn som beställt därifrån var ni nöjdamed kvalitenpåbilderna? Är lite sugen på att göra derasfotobok.
puff
Jag har inte beställt någon fotobok. Men foton har jag beställt och dom blev jag nöjd med.
får vällprova oframkalla några bilder för att se kvaliten
Jag gillar att man kan få matta bilder därifrån men vet inget om fotoboken.
www.onakefoto.se är bra annars
nej... www.onskefoto.se ska de vara så klart
Fotoböcker kan man göra här, också:
www.gordinegenbok.se
Jag vet inget om kvalitén, med det är billigare än hos fotolabo.
FrökenW har du gjort önskefotos bok
oh va många olikadet fanns nu blir det ju svårt synd bara att jag skickade iväg 300 bilder för vanlig framkallning i fredags....
jaa. boken blev bra. men det är ingen riktig framsida utan det blir en bild på framsidan också. Det kan vara bra att tänka på... men den blev fin
FrökenW--> Men det är väl pärmar (mjuka) på boken?
ja, men det är genomskinlig pärm. jag trodde det skulle vara svart pärm runtom, men det var bara svart på baksidan.
Jag framkallade bilder hos Fotolabo för några år sen och de blev verkligen inte bra i färger osv. Vet inte hur de är nu, men jag lämnar in mina bilder till andra fotolabb.
Jag tycker Fotolabo funkar bra. Beställer allltid från dem. Fotoboken har jag dock inte provat.
Laddade ner programet igår för att eventullet göra en fotobok. Det verkar ju jättekul att göra en egen fotobok
Har oxå testat Önskefoto... Helt ok tycker jag..
Vill nu testa fotolabo, deras upplägg på fotobok verkar mycket trevligare/ roligare.
Någon som vet kvaliten på deras böcker...