Inlägg från: Anonym (pisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pisk)

gillar ni tjejer smisk?

gillar sex så här...

han tar mej bakifrån med ett finger i analen , hårt, när han känner att jag vill komma tar han ettt rejält tag i mitt hår och smiskar mej hårt över skinkorna, håller hårt i håret och tar mej hårt tills det går för honom, går det inte för honom utan för mej blir jag "bestraffad" genom att "tvingas" till avsugning, Ända till roten,,,,
    vill jag inte "straffknullar" han mig med hela bandmeä

• Anonym (pisk)

det är helt underbart och jag tycker fler borde testa .... jag är gift sedan fem år,,

• Anonym (pisk)

Min man kan ge mej bestraffning med piskan om jag vart en olydig flicka... och det värsta straffet är nog att han binder mej och sen smiskar och inget sex efter det. Känns som jag exploderar av detta.... smisk utan sex = det värsta

• Anonym (pisk)

jag älskar att ligga bunden och bara tråna, visa min undergivenhet och ställa upp....
    men jag fattar också att det inte funkar om man t ex har barn och så,,,,,

mitt förhållande innehåller mycket våldsex, vilket jag tycker är skönt och jag uppskattar hans och mitt förhållande. Jag älskar BDSM ....

Jag är helt enkelt min mans slav, ställert upp på vad han kräver och gör det med glädje, tar mina "bestrffningar" och njuter när han vill ge mig något.

Lever i detta sedan 12 år tillbaka och ångrar inte en minut, trots att det ibland visat sej varit ganska förnedrande  saker jag utsats för.

Min "master" har bland annat

Svar på tråden gillar ni tjejer smisk?