• walla

ljusrosa flytning efter samlag

Igår efter att vi haft sex fick jag en ljusrosa flytning. Den har inte kommit tillbaka, men jag känner mig jätteorolig för att något ska vara fel. Jag ringde Mvc och de sa att det nog är slemhinnan som är känslig och att kommer det mer ska jag åka upp till gynakuten. Är det någon som känner igen sig och hur har det såfall gott?

• Svar på tråden ljusrosa flytning efter samlag
  • Baloo

Hejsan
    Jag har visserligen inte haft det själv men vet att det kan vara så att man tom blöder lite. Finns många tjejer här på forumet som råkat ut för detta där det ändå slutat lyckligt

• Missboss

Det är helt normalt att få en liten blödning efter sex. Detta beror på att slemhinnorna blir så mkt skörare när man är gravid.

• Jossi78

Så fick jag ganska ofta om jag hade sex..Tydligen för att slemhinnorna är tunna...

• Sandrine

Jag har också fått det efter sex, man blir ju så klart orolig men det ska inte vara någon fara om det inte fortsätter länge eller ökar i mängd.

• PiffoPuff

Åh vad "glad" jag blir. Precis samma sak hände mig igår och jag tänkte att nu är det kört men jag tyckte att det var alldeles för ljust för att vara någon fara. Skönt att höra att fler varit med om det och att det är helt normalt.

• En glad tjej

Jag har fått ljusrosa flytningar efter varje samlag, ganska många då hihi men det ska tydligen inte vara någon fara eftersom det försvinner nästa dag igen!

• walla

Vad skönt, att höra att det är vanligt! Jag oroar mig för minsta lilla just nu och tolkar allt till det värsta!

Svar på tråden ljusrosa flytning efter samlag