Inlägg från: ben brunsten |Visa alla inlägg
  • ben brunsten

Anders Eklund får permission...

"danny79", det borde fan i mig vara straffbart att förespråka döden som straff och att skriva lika illa som du.... Till er som tycker att Anders har "rätt" till permis, säg det till Englas mamma... Fråga henne sedan när hon får permis.. Sen pratar ni med Pernillas mamma... Lycka till med er politiskt korrekta prettoattityd..

• ben brunsten

Blind Urmakare, permis från sorgen och saknaden...

• ben brunsten

danny79, dags att gå å natta kudden kanske, "Hitler", vad fan menar du? Jag tror du missförstår med vilje... eller av trötthet.. sov gott och må dina drömar dofta av blodet av de orättfärdiga och... svett kanske. Gonatt

• ben brunsten

danny79, ska jag komma med nåt konkret? Vad menade du med Hitler? Jag pratade om offret, det gjorde Blind Urmakare oxå.. så kommer du med Hitler... Vad menar du? Och, vad menar du med "lilla gubben"? Jag kan visa dig lilla gubben... Om du inte är lika stor som Magnus Samuelsson så ska du passa dig noga för att kalla mig för lilla gubben..

• ben brunsten

näe, danny79.. de gör de inte, alla tycker olika.. men de flesta vill faktiskt inte ha dödsstraff.. sov gott

Svar på tråden Anders Eklund får permission...