Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Anders Eklund får permission...

saltabanditen skrev 2010-04-17 17:52:14 följande:
    Och frågan ställdes ovanför, vad är alternativet? Matsäck?Vilken typ av fängelse vill du ha? Som i i de länder där du förlorar alla mänskliga rättigheter, inte får mat om du inte har släkt som betalar, där plitar kan göra vad de vill med dig utan att någon bryr sig?Bara undrar...
    Överdriv inte!  Han förtjänar INTE att gå på resturang....   el har ledigt över huvudtaget med tanke på vad han har gjort!  sätt dig in i tex englas sits  o sen tycka att anders bara 2år senare ska få gå på resturang! Klingar jävligt fel i mina ögpn du!
  • mion
    ahlcec skrev 2010-04-18 08:39:51 följande:
    Men alltså, karln måste väl för fan få äta? Eller ska han ta med sig ett litet smörgåspaket kanske, och äta det istället? Vatten och bröd? Skärp er.
    trams!  Han äter där han sitter punkt!  Undra om du tyckt lika om han berövat nån av dina nära o kära livet!
  • mion
    saltabanditen skrev 2010-04-18 10:22:48 följande:
    Du vet inte heller vad jag gått igenom så uttala dig inte om det mer. Tack!Jag överdriver ungefär lika mycket som de som kräver diverse medeltida straff, frågan var berättigad i allra högsta grad vilket framgår om du hade följt mitt resonemang från början.
    Nej hur ska jag kunna det???  Men har man gjort det han har gjort så förtjänar man inte att "få gå ut o äta"   punkt slut!
Svar på tråden Anders Eklund får permission...