Inlägg från: Anjo2 |Visa alla inlägg
  • Anjo2

*Pimp my Husvagn*

HÄR vill jag vara med! Har precis fått hem vår husvagn...det är en polar 530 från 78 så det finns att göra på den!

Felicia min pärla. Nova min juvel. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2

Shit va häfigtdet blev i solifern, va duktiga ni är!

Idag har vi städat ur våran polar och fått den något fräschare...nu ska det fixas lite inför nästa helg då premiär resan är planerad....efter det, om allt går enligt planerna så tänkte jag sätta igång med stordåden...

*Börjar smått med att klä om dynorna
    *Sen tänkte jag ta en runda till ikea och kolla deras dekorplattor....
    *Gardinerna som är vita nu och faktiskt fräscha behåller jag så länge
    *Funderar på att måla om väggarna oxå så småningom
    *Borden ska vi antingen byta skivor på eller så funderar jag på att sätta dekorplast på dem så länge....vad tror ni om det?

Lägger in några kort jag tog idag efter vi hade städat ur den....den ser ju inte så rolig ut just nu, men det ska väl bli bättre.....

• Anjo2
    Bobbylina skrev 2010-05-10 17:12:52 följande:
    Det låter som bra ideer du har för er vagn, en annan sak ni kan göra är att byta ut hantagen det kan göra mycket oxå! 
    Ja vi funderade på det men så är det såna där vridhandtag ju....och då vet jag inte hur det funkar att byta....kanske någon här som vet?
  • Anjo2
    Bobbylina skrev 2010-05-16 09:58:43 följande:
    vet inte riktigt vad du menar, på våran är det helt vanliga handtag.. är det som en spärr på innsidan som man vrider ner? det finns isånt fall säkert att få tag på hos husvagnstillverkarn eller nåt.
    Ja precis...de är vridbara, på en del ställen.....ja det kan man ju kanske kolla....det ska jag minsann göra....tack för tipset....har inte tänkt så mycket mer på det då jag märkte att det var vridhandtag...
  • Anjo2
    middiz skrev 2010-05-17 09:50:46 följande:
    Hej!Hur går det för alla? Här har vi inte kommit någonstans, stora dottern har varit supersjuk och fått ligga på sjukhus och har nu precis börjat återhämta sej. Så förhoppningsvis kan vi börja sätta lite fart med husvagnen snart!Den här ska jag ha i garderoben, jag behöver mer lådförvaring och inte hängförvaring, det enda jag behöver hänga är jackor och regnkläder, så en sån här från ikea är perfekt! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30157711Imorgon åker jag och min syster till Ullared, där hoppas jag på att fynda massa roligt och nördvändigt.Ska försöka leta fram lite vridbara handtag nu som jag ser att ni pratat om i tråden, även jag är sugen på att byta ut dom vi har!
    Såg till om du hittar ngra och var du hittar dem!
  • Anjo2

Står ganska still här oxå...var påikeaa idag och köpte dekorplattorna som de ha där...kommer bli jättefint när de kommer upp....

• Anjo2
    Tinnys skrev 2010-05-24 19:11:31 följande:
    Hej! Vi har en liten Solifer som kommer hem från vinterförvaringen om 2 veckor och då är det tänkt att jag ska fixa till den lite. Är det någon som vet vilken avdelning de där klister lapparna från ikea finns på. Var i kungens kurva i fredags men hittade dem inte. zessan84, jag undrar om ni målade dörrar och väggar själva och i så fall vilken sorts färg använde ni då?
    Ja det hade jag oxå velat veta....
    Zessan84 skrev 2010-05-23 20:56:51 följande:
    Toppenbra tråd!  Vi har en Kabe Safir GDL -84 men har ännu inte hämtat den från vinterförvaringen..Vi har laminatgolv i bok, vita målade dörrar o väggar, Vita gadiner, rullgardiner och lampor.. Mycket vitt!  Men jag tänkte piffa upp med massa färg så det inte blir så stelt.Hade vart skoj med en bildtråd! Eller vad säger ni?
    Ja en bildtråd hade vart roligt....inte för att jag själv kan bidra med några bra än...men det kommer väl....
  • Anjo2
    Tinnys skrev 2010-05-24 19:11:31 följande:
    Hej! Vi har en liten Solifer som kommer hem från vinterförvaringen om 2 veckor och då är det tänkt att jag ska fixa till den lite. Är det någon som vet vilken avdelning de där klister lapparna från ikea finns på. Var i kungens kurva i fredags men hittade dem inte. zessan84, jag undrar om ni målade dörrar och väggar själva och i så fall vilken sorts färg använde ni då?
    Vad är det för klosterlappar du tänker på ?
  • Anjo2

Vi började plocka bort tygerna på dynorna, tre lager hittade vi....inte SÅ snygga men roligt att originaltyget satt kvar!

shit har glömt hur man lägger in bilder här, men de ligger under husvagn i mina bilder....

någon som har lust att påminna mej om hur man lägger in bilder i ett inlägg?

Svar på tråden *Pimp my Husvagn*