*Pimp my Husvagn*
HÄR vill jag vara med! Har precis fått hem vår husvagn...det är en polar 530 från 78 så det finns att göra på den!
HÄR vill jag vara med! Har precis fått hem vår husvagn...det är en polar 530 från 78 så det finns att göra på den!
Shit va häfigtdet blev i solifern, va duktiga ni är!
Idag har vi städat ur våran polar och fått den något fräschare...nu ska det fixas lite inför nästa helg då premiär resan är planerad....efter det, om allt går enligt planerna så tänkte jag sätta igång med stordåden...
*Börjar smått med att klä om dynorna
*Sen tänkte jag ta en runda till ikea och kolla deras dekorplattor....
*Gardinerna som är vita nu och faktiskt fräscha behåller jag så länge
*Funderar på att måla om väggarna oxå så småningom
*Borden ska vi antingen byta skivor på eller så funderar jag på att sätta dekorplast på dem så länge....vad tror ni om det?
Lägger in några kort jag tog idag efter vi hade städat ur den....den ser ju inte så rolig ut just nu, men det ska väl bli bättre.....
Står ganska still här oxå...var påikeaa idag och köpte dekorplattorna som de ha där...kommer bli jättefint när de kommer upp....
haha klister menar jag....
Vi började plocka bort tygerna på dynorna, tre lager hittade vi....inte SÅ snygga men roligt att originaltyget satt kvar!
shit har glömt hur man lägger in bilder här, men de ligger under husvagn i mina bilder....
någon som har lust att påminna mej om hur man lägger in bilder i ett inlägg?