Sambons tjatiga ex
Ja herregud, vad ska man säga? Min sambos ex höll på i dryga 3 år efter att hennes fd och jag hade flyttat ihop och blänga på saker hemma hos oss... Han hade gjort samma sak som en av er andra skrev här ovan att han lät henne ta allt vad hon ville ha när hon flyttade. Ändå kom hon länge länge och ville ha fler saker fast han hade gett henne 50 000 att komplettera sitt hem med (för att barnen inte skulle vara utan något) och hon valde ut hälften och det finaste av alla saker. Ändå kunde hon t ex komma in när hon hämtade barnen och stå och blänga i köket i mitt hem dit jag och min sambo flyttat till för 3 år sedan och där jag lagat lasagne till middag och fälla kommentarer som "ÅÅh där ÄR ju miin gratängform" och "Miiiin mjölkkanna" i en sorts anklagande ton " och soooom jag har letat" och som om jag hade snott den av henne på nåt vis... Jag fick efter att ha bitit mig i tungan många gånger då säga att det inte är hennes längre och påminna om att hon ju tog det som var hennes och fick pengar till att köpa nytt och att det nu är min sambos gratängform eller vad det nu kunde vara samt att INGET i mitt och sambons hem var hennes på nåt vis. Jag menar, vem GÖR så!? Behöver jag nämna att alla såna saker numera är utbytta?