Inlägg från: MissMarilyn |Visa alla inlägg
  • MissMarilyn

    Vi bosatta i Jönköping med omnejd! ... TRÄFFTRÅD!

    Torsdag 22/4:  (kl13?)
    Madge (em)
    Annsofi
    Bebisifebruari (em)
    Annelie
    Sara
    Nina (fm)
    Maria
  • MissMarilyn
    hotmamma skrev 2010-04-19 12:09:09 följande:
    ja kommer gärna på torsdag men då jag inte vet så mycket om jkpg var man kan lättast parkera och var stadsparken ligger,,, hm hm får fråga mannen då han varit jkpg boo
    Om du åker bil så kan du parkera vid Stadsparken =)

    Reservplan... IKEA kanske?
  • MissMarilyn
    Love Forever skrev 2010-04-19 13:43:43 följande:
    Om ni vill kan vi vara hemma hos mig, kan tyckas vara en bit för dom som inte har bil... men då kanske man kan samåka.. bor i hus så här är fritt fram för alla barnen att krypa, leka och busa.. =) jag bor i månsarp.
    Passar mig bra =)
  • MissMarilyn
    BebisiFebruari skrev 2010-04-21 12:08:21 följande:
    Hur blev det hade vi en plan B om vädret är dåligt eller? :)
    Blir det Månsarp eller något fikaställe?
  • MissMarilyn
    Madge skrev 2010-04-21 17:38:25 följande:
    Blir det ikea kan vi inte vara med, eller det blir väldigt snabbt i sånt fall. Min 2½-åring är inte så pigg på att sitta still. Men den där lekplatsen de byggt på A6, jag har inte varit där ännu, men kan inte den funka som plan b?
    Ja men då kan vi gå till Espresso House.
    Lekparken ligger precis där... =)
  • MissMarilyn
    Madge skrev 2010-04-21 18:56:24 följande:
    fokusgruppen verkar trevligt, men jag har ju två barn att "släpa" på så jag vet inte hur mycket jag kan sitta still och prata då...
    Ah men det e ingen fara!
    Ta med barnen. =) Vi hjälps åt allihopa! =)
  • MissMarilyn
    Mattilda skrev 2010-04-21 21:36:57 följande:
    Marilyn : Du räknade inte upp mig på listan. Du fick mitt mailsvar va, att jag gärna kom ? :)
    Ahhh sorry =)

    Skriver in dig på en gång =)
  • MissMarilyn
    Fokusgrupp Tisdag kl 13
    Blir bjudna på lunch!

    Maria
    Karin
    Kristin
    Emelie :)
    Anna
    Frida
    Sandra
    Mattilda
    Madge
    Sidda
    The Eli

    ev Shotobeng
  • MissMarilyn
    Fokusgrupp Tisdag kl 13
    Blir bjudna på lunch!

    Maria
    Karin
    Kristin
    Emelie :)
    Anna
    Frida
    Sandra
    Mattilda
    Madge
    Sidda
    The Eli

    ev Shotobeng

    ÄR DET NÅGON SOM ÄR ALLERGISK MOT NÅGOT??
  • MissMarilyn
    Caranlachiel skrev 2010-05-07 21:30:32 följande:
    Hej tjejer! Har precis kommit hem från Sahlgrenska igen. Min bror trillade handlöst baklänges ett våningsplan nerför en stentrappa i sitt lägenhetshus. Föll rakt på huvudet så han spräckte skallbenet och var medvetslös ända tills lunchtid idag. Han har fått en blödning i hjärnan och en fraktur på ena lungan. I natt stod det mellan liv och död, närmare död, men nu har han vaknat till och är relativt pigg men har ont. Så det börjar se ut som om han klarar sig, helt utan men dessutom. Men jösses vad rädd man blir...! Måndag 10/5Tisdag 11/5BebisiFebruari - Jenny & Max (em)Onsdag 12/5BebisiFebruari - Jenny & Max (em) Caranlachiel - Annelie Torsdag 13/5 BebisiFebruari - Jenny & Max (em) Caranlachiel - Annelie Fredag 14/5 Caranlachiel - AnnelieLördag 15/5 Söndag 16/5
    Usch, stackarn!

    Hoppas verkligen allt går bra!!
  • MissMarilyn
    nässlan skrev 2010-05-10 18:06:45 följande:
    Hej tjejjer! Ni får ha det så roligt för mig med. Jag orkar ej gå ut då min lilla har varit lite påfrestande sedan åker jag iväg på onsdag för att träffa min släkt där jag kommer ifrån. Sedan ska vi även se om vi ska boka möte för akupunktur för lillan för att kunna lindra koliken. Hoppas att ni får en underbar träff så kanske vi träffas nästa vecka. kramar i mängder
    Ohhh... har din lilla kolik? =(
    Min Lilleman hade lite liknande kolik.. han skrek väldigt mycket och hade kramper i sin lille mage. Blev bättre med komjölksfritt.
    Men jag tyckte det var nog så jobbigt så jag kan bara nästan tänka mig hur det känns när hon har kolik... Hoppas det blir bättre med akupunktur... har hört att det kan underlätta! =)
  • MissMarilyn

    Hej på Er!

    Vi kan tyvärr inte imorgon.
    Men nästa gång hänger vi gärna på!

    Kan gärna ha fika hemma hos mig. Lite lättare att ha hemma hos någon.
    Min lille har blivit så rastlös!

Svar på tråden Vi bosatta i Jönköping med omnejd! ... TRÄFFTRÅD!