• Kotten2004

Gråtmild

Jag är så himla gråtmild just nu. Jag får tårar i ögonen för minsta lilla sak. I går när jag åkte hem från jobbet så pratade de på radion om att en skola skulle läggas ner. Då började jag att gråta för det. Det var ju lite löjligt egentligen, men jag kan inte styra över det.

Ser jag ett barn eller bebis på tv så börjar jag gråta då med.

Fler som känner igen sig?

• Svar på tråden Gråtmild
  • Tjej 1975

Ja herregud vad lipig man är nuförtiden

• Rebekka

Vi är nog många här som känner igen oss... välkommen till lipsillarnas klubb

• Ylle

För nån dag sen började jag lipa när jag skulle fixa dom nya gardinerna och tyget bråkade med mig. Börjar gråta vid minsta motgång. Vilken fjant man blivit.

• Kathy1

Jag lipar till extreme makeover, av glädje, för att man ser hur glada de blir.
    Kan inte kolla på Dr Phil...

• Milda

Kathy1: Jag sitter oxå och lipar när jag kollar på extreme makeover......det blir lixom bara för mycket känslor på en gång

Annars är jag faktiskt inte så gråtmild.......känner mig ganska stabil just nu. Jag kan bli lite gråtfärdig ibland när jag känner mig såååå trött och känner av ryggen osv.

• Fru Längtan

Själv har jag gråtit sen jag kom till jobbet idag. Ca 1 timme och 15 minuter. Fick en utskällning av en 66 årig tant som jobbar kvar för att jag inte TÄNKTE hålla upp dörren för henne... Vilket jag gjorde... vände mig om och tittade när jag öppnat dörren, men det var ju helt fel jag skulle ha vänt mig om innan jag öppnade dörren så hon slapp springa och skrika på mig...

...sen hade jag vunnit en auktion på tradera och fått fel byxor skickade till mig. Gav neutralt omdömme för att jag tyckte byxan var fin, men att det var fel. Gick neutralt omdömme tillbaka för att det var mitt fel att jag inte kontaktat henne med att jag fått fel byxa...

... så nu sitter jag här och bara gråter...

• Anna22

JAg är inte den som brukar gråta till filmer eller tv program i vanliga fall, men nu... Jag grinar jämnt och för små saker, finner alltid anledning till att gråta. Hoppas att den lille kommer ut snart så man kan bli sitt vanliga jag igen, har bf 19juni

• Lillan 1

Gråter mest hela tiden till allt och inget! Känner inte igen mig själv för i vanliga fall är jag ganska självständig och inte så beroende av min man tex men nu!! Jag gråter när han ska vara borta en vecka fast han kommer hem till helgen o allt... TV program ska vi inte ens prata om!!! Hoppasde blir bättre snart. Kram!

Svar på tråden Gråtmild