Inlägg från: Anonym (Kp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kp)

har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?

Jag är en 72-årig kvinna som är tre yngre älskare, alla under 35. Har haft yngre kk sedan 55-årsålder när jag skilde mig och stormtrivs med det. Alla tre vet att jag träffar ett par andra också, och det har aldrig varit ett problem. 

• Anonym (Kp)

Den ene av mina unga älskare som är 31 gick i min dotters gymnasieklass och sedan träffade jag honom långt senare på krogen när han hunnit fylla 29. Det ena ledde till det andra, vi ses fortfarande som sagt :)

• Anonym (Kp)
    Anonym (Innan) skrev 2025-08-11 16:05:53 följande:

Innan mitt nuvarande förhållande hade jag alltid sex med mycket yngre män, och jag är glad att folk oftast är mer liberala när det gäller kvinnors sexliv än mäns, det ger oss så mycket större frihet att välja.

Hur gammal är du?
  • Anonym (Kp)
    Miss Sunny skrev 2025-08-11 15:32:41 följande:
    Låter härligt skönt.  Själv är jag 66, och har (mkt)yngre älskare + att jag "freelancar" lite ibland. Till helgen skal jag på dansbandkryssning, så får vi se vad som händer ;)
    vad skoj för dig! Vilken kryssning ska du åka på? kul att veta om den är att rekommendera :)
  • Anonym (Kp)
    Miss Sunny skrev 2025-08-11 17:41:32 följande:
    Det  blir Birka till Åland.  Är väl den enda som går dit nu, utan att man måste byta båt och grejer. Åker med en väninna, men vi ska ha var vår hytt .... hehe ;) :)
    Härligt för er! är hon också ute efter yngre män?
Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?