• Anonym (moi)

    har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?

    Jag är 33 och råkade ha sex met en 18-åring. Han var jätte berusad och jag var väl berusad men vistte rätt så bra vad jag höll på med. Finns det kvinnor som har varit med om det? Hur var det? Fortsatte ni träffas efter det? Hur blev det efteråt?

  • Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?
  • saftigt

    Hej,

    Drömmer om en äldre kvinna som min första.

    Någon som är intresserad? :)

    Trevlig helg

  • Anonym (Kim)
    Anonym (***) skrev 2019-01-24 22:14:34 följande:

    Krog, pub, kryssning o.dyl.  Många ynre killar söker mogna kvinnor och tvärtom.  Så är det i 2019......    Deal with it !    

    Det är ju bara så från naturens sida, Killars libido på topp i yngre år ,  kvinnor i sina senare år. Har nog varit så förut också, bara nu är det mera öppet.


    Tveksamt. Tror mer att det är ett patetiskt självförsvar från de äckel som ligger med yngre. De bara försöker rättfärdiga sitt äckliga beteende och är livrädda för att bli gamla.
  • Miss Sunny
    Anonym (Kim) skrev 2019-02-01 17:37:00 följande:
    Tveksamt. Tror mer att det är ett patetiskt självförsvar från de äckel som ligger med yngre. De bara försöker rättfärdiga sitt äckliga beteende och är livrädda för att bli gamla.
    Kom dig en sväng ut i värklegheten du gubben lilla, så får du se hur det ligger till.
  • Goatjejen
    Anonym (***) skrev 2019-01-24 22:14:34 följande:
    Krog, pub, kryssning o.dyl.  Många ynre killar söker mogna kvinnor och tvärtom.  Så är det i 2019......    Deal with it !    

    Det är ju bara så från naturens sida, Killars libido på topp i yngre år ,  kvinnor i sina senare år. Har nog varit så förut också, bara nu är det mera öppet.
    Kan bara hålla med :)
  • Goatjejen
    Anonym (Kim) skrev 2019-02-01 17:37:00 följande:
    Tveksamt. Tror mer att det är ett patetiskt självförsvar från de äckel som ligger med yngre. De bara försöker rättfärdiga sitt äckliga beteende och är livrädda för att bli gamla.
    Nä då jag är inte bitter... :)
  • älskamigmucho

    Jag har varit med mycket yngre män o mycket äldre

  • Anonym (Milfhunter)

    Jag (kille) låg med en 52årig kvinna när jag var 20. Båda var rejält berusade men hade även sex dagen efter när vi var nyktra. Fantastiskt sex med en het och erfaren kvinna. Vi höll kontakten ett bra tag efter och tänkte träffas igen bara för sex men det hela rann ut i sanden.

  • Anonym (Sällsynt)
    Anonym (Ylva) skrev 2019-01-23 18:50:20 följande:

    Jag är 44 år och har legat med unga killar, bland annat en 20-åring när jag var 40.


    En 20-åring det brukar nästan aldrig hända hur gick det till
  • Latinofire

    Detta är inget nytt fenomen. Såklart yngre killae dras till äldre kvinnor precis som yngre tjejer dras till äldre män. Så snälla rara alla ni som kvinnor som är intresserade ! Ta för er för guds skull!

  • Anonym (Snälla frun)

    Jag har haft nån man strax över 20 då jag var 35. Men jag fick inte mersmak.
    Gillar 40+ då de oftast är lite bestämda och inte tafatta. Men det är bara min åsikt.

  • Latinofire

    Det handlar ju egentligen i grund och botten om hur denne är som person. Såklart måste man räkna bort livserfarenheten ur ekvationen när det kommer till yngre män. Är själv 28 nu och jag är tacksam för den tid jag hade med en 45 årig kvinna i 2 år, var vid den tidpunkten 23.

  • Latinofire

    Det lät inget vidare! Men det passar ju i och för sig inte alla såklart ????. Det ser som sagt annorlunda ut nu än vad det gjorde för 10-20 år sen. Har en kompis som är i ett stadigt förhållande med sin käresta och det finns en viss åldersskillnad mellan dem ja.

  • Anonym (9)
    Anonym (moi) skrev 2010-04-20 10:07:58 följande:

    Jag är 33 och råkade ha sex met en 18-åring. Han var jätte berusad och jag var väl berusad men vistte rätt så bra vad jag höll på med. Finns det kvinnor som har varit med om det? Hur var det? Fortsatte ni träffas efter det? Hur blev det efteråt?


    Jag vet att det 9 år sedan men jag har aldrig hört talas om en kvinna runt 30 ha sex med en yngre kille som är 18
  • Anonym (9)
    Anonym (moi) skrev 2010-04-20 10:07:58 följande:

    Jag är 33 och råkade ha sex met en 18-åring. Han var jätte berusad och jag var väl berusad men vistte rätt så bra vad jag höll på med. Finns det kvinnor som har varit med om det? Hur var det? Fortsatte ni träffas efter det? Hur blev det efteråt?


    Jag vet att det 9 år sedan men jag har aldrig hört talas om en kvinna runt 30 ha sex med en yngre kille som är 18
  • Anonym (Kim)
    Miss Sunny skrev 2019-02-03 15:39:02 följande:

    Kom dig en sväng ut i värklegheten du gubben lilla, så får du se hur det ligger till.


    Gubbe? Vad får dig att tro att jag är en gubbe? Ja jag ser mycket väl hur verkligheten är. Varje dag ser jag alla dessa trasiga människor jaga lyckan som de aldrig finner.
  • Anonym (Kim)
    Goatjejen skrev 2019-02-09 18:29:39 följande:

    Nä då jag är inte bitter... :)


    Stackare, känner du dig bitter. Jag beklagar ditt dåliga mående.
  • Latinofire

    Så är det ngn som kan tipsa om nå ställe där ni intresserade kvinnor hänger runt? Cafét?, apoteket? Klädbutiken? Sminkavdelningen? Sekondhandbutiken? Auktionshuset? Vart kan man liksom stöta in i er av "slumpen"?

Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?