Inlägg från: alexsandralouise |Visa alla inlägg
  • alexsandralouise

Unga mammor Karlskoga/Örebro-hållet?

Hej och hallå!

Är lite nyfiken på om det finns fler unga mammor i Karlskoga eller i närheten. I värsta fall kanske i Örebro?
    Jag är själv 20 och har en dotter på en månad. Skulle vara skoj att träffa andra i samma läge. :)

• Svar på tråden Unga mammor Karlskoga/Örebro-hållet?
  • alexsandralouise

Äntligen! :)

Hur gamla är de två du har nu? :)

• alexsandralouise
    lovegun skrev 2010-05-18 23:16:52 följande:
    Hey! Själv bor jag i Kumla men funderar starkt på att flytta till Karlskoga faktiskt :) Hur trivs du där? Är 19 år och har en dotter på snart 9 månader, så om jag flyttar vorre det jätte skojj att hålla kontakten :D
    Åh vad kul det låter! :) Är du född 1990 eller 91? Karlskoga är underbart! Inte lika mycket bråk, stök och skitsnack som i Örebro.. :)
    Vore absolut jätteskoj att hålla kontakt. :)
  • alexsandralouise
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-05-17 10:11:07 följande:
    Den älsta fyller 5 i augusti, och den yngsta blir snart 2.5... Din ?
    Aha:)  Min dotter är snart tre månader, och han/hon i magen är beräknad till Januari/Februari.
  • alexsandralouise
    sugarcoated skrev 2010-05-25 06:31:18 följande:
    Hej!Jag bor i örebro, är 20 år och väntar min första i böjan av oktober :) Har faktiskt bott i karlskoga för ca. 1 år sedan.Hur går det?
    Här är det tvärt om, bodde i Örebro för ett år sedan men flyttade sedan hit. :)
    Vad kul, grattis! Hoppas din graviditet fungerar som den skall och du mår prima? :)
    Här går det jättebra. Min lilla är mer och mer vaken om dagarna nu, och är jättenyfiken på allt som händer omkring henne. Jättemysigt!
  • alexsandralouise
    Prinsessanhårdrock skrev 2010-05-25 06:35:07 följande:
    Hej!Jag bor i Karlskoga! :) Jag är 21 år och har en dotter på 5 år :)
    Vad kul att det faktiskt finns yngre mammor här omkring, det är svårt att tro och ibland känns det som man är den enda. :)
    Var bor du någonstans? :)
  • alexsandralouise

V

cocos87 skrev 2010-05-25 10:06:52 följande:
    Jag bor i Kristinehamn så det är ju inte så extremt långt bort Har en dotter på 11mån och väntar bebis nr2 i okt
    Vad kul! Och grattis till nummer två! :) Är du fortfarande mammaledig?
Svar på tråden Unga mammor Karlskoga/Örebro-hållet?