frökenmumin skrev 2010-04-27 15:30:25 följande:
Förstår precis vad du menar och jag håller fullständigt med. Det var mera av ren nyfikenhet som jag funderade på det här med vikten, plus att det blir så uppebart när man alltid får frågan om hur gamla dom är och snabbt därefter kommer "Vad små dom är..." och då ska man börja förklara....ja du förstår Men jag håller med dig, självklart är utvecklingen viktigast. På vilket sätt upplever du att dina är lite senare än sina jämnårig?
jo det är klart, jag blir lika lycklig varje gång vi är på BVC och väger och ser att dom gått upp bra, man har nog blivit lite skadad av det efter tiden på Neo när man tog varje gram som viktig!
Är med i en tråd här på FL med mammor som har fått tvillingar i Oktober, november, december och när man hör framstegen deras små gör så tycker jag inte riktigt att mina är där än!
Tex så rullar dom inte runt, det händer att Tristan gör det, framförallt från rygg till mage men Anakin ligger som man har lagt honom (nästan)
Eller att sitta, ingen av mina kan sitta själva än och det kan många av dom andra, greppa saker går väl oxå sådär och dom är inte ett dugg intresserade av att äta annat än NAN....
Känner mig smått orolig men vill inte tänka på det.....det kommer sig nog snart hoppas jag!