Inlägg från: Michael |Visa alla inlägg
  • Michael

Pappalediga pappor i Göteborg?

Hej, Jag är hemma på heltid med min 8 mån son. Vore kul att träffa lite pappor. /Michael

• Michael

Jag bor ute i Partille, men det är ju inte svårare än att ta bussen eller bilen för träffar inåt stan. Kanske nån gång i nästa vecka? //Michael

• Michael

Hej. Torsdag skulle funka fint för mig. Nu gäller det bara vad/hur/när.

• Michael

Jag funderade på det exotiska utflyktsmålet Hisingen o Eriksberg, men kanske inte så spännande för dig Jari. Annars kan vi visst trängas med resten av Göteborgs föräldralediga i slottsskogen. Helt ok.

• Michael

Hej tråden. Jari tror väl att jag lyckats komma på världens bästa/korkade undanflykt för att inte dyka upp. Gårdagens lärdom: man ska inte leka med knivar... komf.blogspot.com/2010/05/dagens-lardom.html Jag hänger på till nästa träff. Verkar bli bra för promenad utmed älven. // michael

• Michael

Kanske såg värre ut än det är. Missade tack o lov alla senor så det blev tre stygn för att tråckla ihop snittet. Dock lite krångel idag att inte våga använda tummen.

• Michael

Tummen läker, febern har släppt och jag hittar gärna på något. Denna vecka ser dock tight ut: torsdag kalas söderut och fredag åker vi norrut till syrran.

• Michael

Fredag fm kanske kan funka för en pappaträff. När behöver foo åka på ultraljud?

• Michael

Ska vi säga nån gång vid 10-10.30? Var? Verkar bli regn till fredag. Nån inomhusaktivitet?

• Michael

Verkar inte bli mkt tid över för träff i morgon. Jag satsar på hushållsnära tjänster och tar nya tag nån annan dag. /michael

Svar på tråden Pappalediga pappor i Göteborg?