Pappalediga pappor i Göteborg?
Hej, Jag är hemma på heltid med min 8 mån son. Vore kul att träffa lite pappor. /Michael
Hej, Jag är hemma på heltid med min 8 mån son. Vore kul att träffa lite pappor. /Michael
Jag bor ute i Partille, men det är ju inte svårare än att ta bussen eller bilen för träffar inåt stan. Kanske nån gång i nästa vecka? //Michael
Hej. Torsdag skulle funka fint för mig. Nu gäller det bara vad/hur/när.
Jag funderade på det exotiska utflyktsmålet Hisingen o Eriksberg, men kanske inte så spännande för dig Jari. Annars kan vi visst trängas med resten av Göteborgs föräldralediga i slottsskogen. Helt ok.
13.30 blir bra. Ses.
Hej tråden. Jari tror väl att jag lyckats komma på världens bästa/korkade undanflykt för att inte dyka upp. Gårdagens lärdom: man ska inte leka med knivar... komf.blogspot.com/2010/05/dagens-lardom.html Jag hänger på till nästa träff. Verkar bli bra för promenad utmed älven. // michael
Kanske såg värre ut än det är. Missade tack o lov alla senor så det blev tre stygn för att tråckla ihop snittet. Dock lite krångel idag att inte våga använda tummen.
Tummen läker, febern har släppt och jag hittar gärna på något. Denna vecka ser dock tight ut: torsdag kalas söderut och fredag åker vi norrut till syrran.
Fredag fm kanske kan funka för en pappaträff. När behöver foo åka på ultraljud?
Ska vi säga nån gång vid 10-10.30? Var? Verkar bli regn till fredag. Nån inomhusaktivitet?
Verkar inte bli mkt tid över för träff i morgon. Jag satsar på hushållsnära tjänster och tar nya tag nån annan dag. /michael