Inlägg från: Tamme |Visa alla inlägg
  • Tamme

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Det hemska är att svenskar i sitt eget land tillåts inte säga vad de tycker utan att bli kallade rasister medan det byggs moskeer och invandrare daltas det med!!
    Jag är själv invandrare och jag kanske inte håller med allt som vissa har att säga men det jag anser borde ändras omedelbart är : skicka hem alla som inte sköter sig eller begår brott!! Dessutom är detta Sverige, det behövs inga moskeer eller liknande här!!!

PS: detta är inte inbjudan för alla muslimer att nu hoppa på mig. Min mamma är muslim men det ändrar inte min åsikt!!!

• Tamme
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-04-28 14:30:17 följande:
    Varför får vi inte bygga moskeér?Det finns ju massvis av svenska muslimer som vill ha någonstans att samlas och utöva sin religion, allt annat strider mot religionsfriheten som är en mänsklig rättighet.Hur daltar man med invandrare?Det där med att skicka hem är också intressant.Vilka ska skickas hem?Hur ska vi skicka hem de som fått politisk asyl?De som bildat familj med en svensk partner?De vars land inte tillåter dem att åter
    Politisk asyl är inte lika med gör vad du vill, misshandla, våldta, döda...
    Kan man inte sköta sig så får man skickas hem. Pga idioter klassas vi alla likadana och det irriterar mig. Jag är inte främlingsfientlig, jag är bara väldigt emot de som har fått en ny chans men valt att gå en annan väg.
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!