Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Tur vi lever i ett demokratiskt samhälle så man kan välja ja eller nej till invandring.. jag röstar nej... för jag tycker det räcker nu. blir bara värre o värre här i sverige... :(

sann patriot som jag är.. som alla invandrare oxå är till sina hemländer....

♥ღ Tindra 10-05-15 20.12. ღ♥
  • MirandaSthlm
    V 77 skrev 2010-06-09 22:29:40 följande:

Så du är emot invandring? Ska t.ex. man inte få bosätta sig i Sverige med sin käresta man träffat utomlands? Ska inte ett barn som fötts av svenska föräldrar utomlands få invandra till Sverige? Ska inte vi inte ta emot utbytesstudenter? Ska vi inte låta en global arbetsgivare som t.ex. atlas copco få ta in personal i Sverige som anställts från början i ett annat land?

Ja jag tycker det e fööör mycket ja..  och jaaaa man får säga nej i sverige. så jag röstar på SD i höst jaaaa. fattar inte varför det finns såna här trådar om man inte får säga nej med. jag vill att sverige förblir sverige o inte blir som nåt annat land bara för att massa inv kommer hit med knepiga ideer.

så ja... jag säger NEJ!. det räcker! skicka hem dom som missköter sig o dom som inte respekterar vårt fina sverige.
  • MirandaSthlm
    V 77 skrev 2010-06-15 23:18:54 följande:
    Vad menar du? Stänga gränserna? Om man är i dina ögon skötsam får man inte då komma till Sverige? Någon som arbetar och bidrar till välfärden?
    Inte stänga så kanske men det räcker tycker jag. bättre vi lägger pengar på våra äldre som knappt har nåt och på våra barn än massa inv som INTE behöver hjälp eller som vägrar jobba för jag tycker det läggs för mycket på dom o inget på det som verkligen behövs lägga pengar på.

Rasist är jag iofs inte då jag på pianot slår ner på både svarta och vita tangenter .

Så det är iaf min åsikt då vi lagt väldans mycket pengar på inv som skiter fullständigt i sverige o svenska folket. när det väl gäller är det alltid hemlandet som gäller...
  • MirandaSthlm

Jag röstar iaf på SD. Kyss

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!