Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Min sambo, BÖG? :(

Men herreguuuuud! Vad är det för fel på er? Killar SKA inte alls titta på porr! SERIÖST?!

Jag hoppas den här tråden är oseriös för annars är ni totalt blåsta.
    Om han kan ha sex med dig varje dag och vara hård SÅ ÄR HAN STRAIGHT.
    OCH VADÅ TITTA PÅ PORR?!
    ALLVARLIGT TALAT. Min sambo kollar inte på porr, och han är helt straight. Och det är väl bra om han inte tittar på andra kvinnor?
    SERIÖST, ni är helt sjuka ju! Men ja, kasta gärna bort ett förhållande för att han inte tittar på porr. IDIOTER.
  • Momalicious
    Sarilariz skrev 2010-04-21 12:30:28 följande:
    Jag vill ju heller inte kasta bort förhållandet, jag älskar honom ju. Men att inte kolla på porr och att uppmärksamma ett par skor när hela tv:rutan är full av vickande rumpor kan ju inte vara normalt..

Okej, så enligt dig får killar inte bry sig det minsta om utseende, och samtidigt vill du helst att han ska sätta på en annan brud för att bevisa att han är hetero? Vafan..
    Jag kan verkligen inte förstå argumentet. 
  • Momalicious

Alltså, jag är djupt orolig för er alla i den här tråden. Ni tror att varenda fördom om homosexuella män är sann. Jag kan tala om för TS att det vore nog bra om du och din karl gick skilda vägar, för tror man att nån är homosexuell på dom grunderna så har man en störning. Alternativt har man en väldig homofobi som också är en störning.

• Momalicious

Okej, jag får ta tillbaka det jag skrivit innan. Inte fattat att det var på skämt utan trodde ni var seriösa xD 

Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(