Inlägg från: festia |Visa alla inlägg
  • festia

Min sambo, BÖG? :(

Soklart fall av homosexualitet. Nu råkar ju jag tro att man KAN bota detta! Straight camp är inte något som du har tänkt på? Hoppet är inte ute! Det gäller bara att ni anammar Gud och Jesus. Kanske att han behöver lite stänk med vigvatten också, det verkar vara ett extra tufft fall. Ge inte upp!

http://www.loveinaction.org/

• festia
    Queenie70 skrev 2010-04-21 21:38:35 följande:
    Min sambo är också bög.....Jätteirriterande.
    Hur fan står ni ut?
  • festia
    Sarilariz skrev 2010-04-21 22:06:39 följande:
    Kanske, hon klädde honom inte i rosa, men hon blekte håret på honom i tonåren ett par gånger... Kan det bero på det?Och nu när jag tänker närmare på det, jag är utbildad frisör, det var hans ex med! Det bevisar ju att han är bög... Vem utom en bög skulle bry sig så mycket om sitt hår att de bara blir tillsammans med frisörer?
    Jag tror att hans mamma ljuger. Förmodligen tvingade hon på honom ballerinakjolar, tvingade honom att leka med dockor och leksakspisar och förmodligen hade han långt hår också. Snacka om barnmisshandel! Stackars din sambo Han är ju hjärntvättad!
  • festia
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 21:47:25 följande:
    Be Carola att hålla förbön kanske?
    Du, det är faktiskt en bra idé! Hon om någon följer Guds röst. Jag har börjat lyssna mer och mer på honom faktiskt, och jag känner verkligen kraften gå igenom mig när jag slänger plantor på tanter!
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(