Inlägg från: storkvinnan9901 |Visa alla inlägg
  • storkvinnan9901

Min sambo, BÖG? :(

det är inte alla hetro sexulla män som tittar på andra kvinnor, ser på porr eller likande när de har ett förhållande...kan lova dig det i alla fall

• storkvinnan9901
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:47:00 följande:
    va? jag e kvinna och glor på män då e jag då lesbisk och inte gillar sex? eller hur var det

e är jag då bi om jag gillar sex men inte glor på kvinnor? eller? ha ha ha
  • storkvinnan9901

till ts

kanske han menade att du skulle köpa sådan skor så du kunde träna din rumpa? kanske han inte tittar på andra kvinnor eftersom han e så kär i dig
    alla killar tittar inte på porr och de är homosexulla för det...
    som du själv skriver i någon av dina svar att ni har sex varje dag och han kanske är nöjd med det.

• storkvinnan9901
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 17:33:42 följande:
    Då är du antingen bi (dvs en slampa) eller så är du ett pervo, sannolikt en som ratats av din far eller något som gjort att du tror att du måste ha sex för att få bekräftelse från män. Friska, sunda kvinnor vill bara ha sex för sina mäns skull, eller för att få barn!!!!!! Vet du väl!!!!
    nä jag brukar vilja ha sex för att jag har sexlust vilket är ofta
    synd att du har sådan syn skrattar
    kanske du har träffat fel sort kvinnor i ditt liv...
    stackars dig
  • storkvinnan9901
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 17:32:33 följande:
    "alla killar tittar inte på porr och de är homosexulla för det." EXAKT!!!!!!!
    det blev fel det där såg jag nu alla män tittar inte på porr de gör att de inte minder hetrosexuella för det

mitt ex såg aldrig på porr eftersom han tyckte det var kvinnoförnedrande han gillade vanligt sex mer....
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(