Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Min sambo, BÖG? :(

Sarilariz skrev 2010-04-21 11:41:41 följande:
    Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa." Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?
    Ajajaj... jag läste just i en annan tråd att alla riktiga män glor på rumpor och pattar och blir toktända av dem... om han tittar på skor är han antingen bög eller ett äckligt fetischpervo. Dumpa!!!!!!!!!!
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Grizelda skrev 2010-04-21 19:52:22 följande:
    Jag tyckte att de hade väldigt snygga rumpor... Är jag lebba då? Får fråga gubben om det gör något i så fall.
    Ja, det är väl klart! Eller så är du också ett äckligt pervo som gillar sex! Bara flator och pervotjejer gillar sex! Riktiga kvinnor har bara sex för mannens skull och för att få barn!
  • Dorian Ertymexx
    Pikku85 skrev 2010-04-21 20:47:49 följande:
    tycker det är intressant att du skriver "Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra."min sambo kollar inte på porr och inte fan är han bög för det!
    Oj, är han pedofil? {#lang_emotions_surprised}
  • Dorian Ertymexx
    festia skrev 2010-04-21 21:01:17 följande:
    Soklart fall av homosexualitet. Nu råkar ju jag tro att man KAN bota detta! Straight camp är inte något som du har tänkt på? Hoppet är inte ute! Det gäller bara att ni anammar Gud och Jesus. Kanske att han behöver lite stänk med vigvatten också, det verkar vara ett extra tufft fall. Ge inte upp!www.loveinaction.org/
    Be Carola att hålla förbön kanske?
  • Dorian Ertymexx
    festia skrev 2010-04-21 22:27:56 följande:
    Du, det är faktiskt en bra idé! Hon om någon följer Guds röst. Jag har börjat lyssna mer och mer på honom faktiskt, och jag känner verkligen kraften gå igenom mig när jag slänger plantor på tanter!
    Haha, jag misstänker att jag missat någon referens här... :P
  • Dorian Ertymexx
    Muneca skrev 2010-04-21 22:13:52 följande:
    OMG OMG OMG! Min sambo vägrade låta mig inreda och skötte allt själv! Han älskar att titta på fab five och blev överlycklig över den nya golvmoppen vi köpte in. Han bakar även bullar och samlar på tvätmedel som lutar gott!Han brukar sno mina ansiktsmasker och gillar att matcha våra kläder.Att jag inte fattat det innan!
    Alltså, med allt det där så måste det ju vara ren förträngning från din sida. Jag förstår att du inte ville se sanningen, men du måste faktiskt söka dig en man som respekterar dig för den du är, och som låter dig vara en riktig kvinna, istället för att ta den rollen själv!!!!!!!
  • Dorian Ertymexx
    LeLove skrev 2010-04-21 22:49:49 följande:
    Just det förlåt... Vi kvinnor existerar ju bara för att uppfylla männens kvinnliga barnkära sida att föröka sig som dom inte klarar på egen hand... Får jag anmäla mitt ex till homoklubben här? Att jag inte ens misstänkte att de va därför det tog slut, han gillar ju exakt samma saker som era män.. Stå vid spisen och laga mat, leka med skurmoppar, och han tvättade KONSTANT!! tvångssyndrom!!
    Tvätta jämt är klassiskt bögigt, du vet, de är rädda för baciller och HIV och sådant där...
  • Dorian Ertymexx
    Sommarlöv skrev 2010-04-21 22:22:35 följande:
    Så skönt, då behöver du inte oroa dig för att han tittar på andra kvinnors rumpor i alla fall...
    Fast det är ju jättedåligt, för tänk om han varit på en karl, och glömt att tvätta av sig, och så ligger de där med lampan släkt som man ska vid mysstunder, och så får hon en bajsbrun myspinne i mysgrottan! Det bäddar ju för infektioner eller värre! De kan bli gravida med skitungar! {#lang_emotions_cry}
  • Dorian Ertymexx
    MatsAtari skrev 2010-04-21 23:19:34 följande:
    Nej, just det. Han kanske föredrar tjejer på det sexuella planet, medan han är bög vad gäller mode-delen.Har för mig att det heter bäg
    Är det inte det som är att vara metrosexuell? :P
  • Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-22 08:17:41 följande:
    Min sambo är också lite smärre homofob. Han säger att han respekterar dem osv, men han skulle nog hålla sig lite på sin kant om han träffade en ekta "jonas gardell" alltså någon som är så skrikigt bögig så att det får rosa spetsar att framstå som maskulin.Det måste ju vara ren förnekelse från hans sida. Att jag inte förstod. Han är väl hemligt dragen till just dessa men vill inte visa det
    Ja precis. Han är rädd att möta en "Jonas" eftersom han är rädd att han inte kan hålla sig från dem.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(