Min sambo, BÖG? :(
ja, det där med att sambon inte verkar ha intresse för kvinnokroppar och porr har oroat mig också. Jag köper hem slitz-tidningar till min, men han bläddrar inte ens i dem och om jag tittar på porr vill han helst inte vara i rummet för han tycker det är "äckligt" Är detta normalt? Och när jag träffade min sambo första gången och jag var själv hemma i hans lägenhet första gången så rotade jag igenom den och redan då regaerade jag på att jag inte hittade någon porr alls, hos en singelkille? till sist hittade jag svarta videoband i garderoben och tänkte, där! yes han är normal, så jag satte i in dem i videon och gissa om jag höll på att smälla av när det visade sig vara lilla huset på prärien på varenda film.... Nu har vi varit ett par i sex år och har en liten flicka på jäsning i magen, han är en bra man. Men det är frustrerande när han är så tråkig sexuellt, har köpt hem massa sexiga plagg helt i onödan då han bara tycker att man ser "snuskig" ut i det, och sexleksakerna ligger där dem ligger och rollspel gillar han inte heller för det är så "tillgjort". Vad gör man? missionärställningen med släkt lampa har man ju tröttnat på..