Inlägg från: Astakvasta |Visa alla inlägg
  • Astakvasta

Min sambo, BÖG? :(

Ett sätt att leda in honom på porrfilmstittande kan vara sko- och fot- fetischist filmer. Jag tycker också att du ska slå dig in på din mans arena ( inte bög-biten). Boka tid för pedikyr ( hoppas det inte har med pedofili att göra) och köpa dig några par snygga skor. Du får ju ställa upp för din man.

• Astakvasta

Vilket håll vill du gå åt? Finns det hopp för honom/ er relation, eller är det bögträsket, med skor, cancan-kjolar, spetsar och manliga män som är den utvägen ur er kris? Det måste finnas stödgrupper för sånt här AAPV, anhöriga till anonyma porr vägrare eller AAHH, anhöriga till anonyma homosexuella hetros? Finns det inga grupper nära dig måste du ta ditt ansvar och starta en. Du är inte ensam!

• Astakvasta
    Supermamman71 skrev 2010-04-22 12:48:36 följande:
    Tror många ahr upptäckt nu att sina partners är bög.Så nu har filemen blitt anmäld www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article6996...
    Oj, oj. nu föll bladet från mina ögon. Det här är illa inte nog med att det är röda skor han åtrån. Han vill ha tjejskor för att få en fast och fin tjejstjärt. Att som man skaffa tjejskor för att skaffa sig en vältränad rumpa... och jag som trodde att det "bara" var porren han dissade. Hur skulle han reagera om du berättar att du funderar på att byta kön?
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(