Inlägg från: Ljuvliig |Visa alla inlägg
  • Ljuvliig

Min sambo, BÖG? :(

TS: Det där skulle kunna vara min make och han är så maskulin man kan bli!

Han lider väl av något snarlikt homofobi, bögar får gärna finnas men han jobbar inom Restaurang och där finns många bögar i servisen (åt det kvinliga hållet) som gärna vill ha honom i säng av någon anledning (det är inte bara en del kvinnor som tänder på maskulina män {#lang_emotions_wink})

Men han är exakt så där. Han kollar inte på brudarna i reklamen, utan han fråga mig lugnt om jag skulle vilja ha en sån BH eller sånna skor eller klocka osv osv.

Det kanske inte fanns något intresse av tjejerna?
    Brukar du kolla på killarna i reklamen utan att ens reflektera över produkten dom gör reklam för?

Nää, du ska nog inte vara orolig.
    Jag har försökt övertala mitt ex att han är bög i över 7 år. (han toknekar!!)
    Jobbat i servisen, extremt femenin och har dessutom bytt branch till flygvärdinna (stewart)
    Händer något sånt så bör du bli orolig!

• Ljuvliig

Han är inte bög. PUNKT!
    Han är bara lite modeintresserad..

När allvarligt, jag förstår inte varför du oroar dig?
    Om man lever i en hetro-relation där han är smygbög så brukar sexlivet haverera ganska snabbt!

Fråga honom helt enkelt :D

• Ljuvliig

Good luck then {#lang_emotions_laughing}

Dra med han till Patricia i Sthlm en lördag (det är gaykväll då eller om det va fredagar)
    Där lär du snabbt se om han kollar extra eller blir påraggad som flugor runt koskit.
    Bögar har en tendens att stöta på osäkra killar som inte är bögar. Dom har gjort det till lite av en sport..

• Ljuvliig
    Sarilariz skrev 2010-04-22 11:45:59 följande:
    Jag har frågat honom, han påstår att han är straight, att han inte BEHÖVER porr eftersom vi har sex så ofta. Men ALLA straighta killar behöver porr, och så runkar de i smyg till porren varje dag också. Det vet jag för dte har jag lärt mig här på FL.
    HAHA{#lang_emotions_demon}
  • Ljuvliig
    Sarilariz skrev 2010-04-22 11:47:39 följande:
    Så om de andra bögarna stöter på honom är han straight? Men tänk om några bögar stöter på honom och några inte gör det. Vad betyder det? Att han är bi?
    Förmodligen..
    Tyvärr, det är kört. Han är redan förlorad!
    Han vet bara inte om det än

{#lang_emotions_dreamer}
  • Ljuvliig
    Sarilariz skrev 2010-04-22 11:51:19 följande:
    Oh nej. Vi som har barn ihop och allt, tänk om hon blir smittad, blir bög hon med och börjar gilla killar
    Det är ju oftast genetiskt den där sjukdomen!
    Risken är mer än 98% att er dotter också kommer falla in på det här med killar i framtiden. Tyvärr har inget vaccin uppfunnits så läkarna brukar rekomendera att man isolerar personen med smitta till dom tagit sitt förnuft till fånga. Det är inom kyrkan (och alla lever ju efter kyrkans regler och tro) klassat som en psykisk sjukdom.

Vurmar för dig och lider med killen din som måste vara helförvirrad just nu!
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(